Hva skal junijentene idag da?

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Jeg skal fjerne stingene etter føflekkfjerningene mine, det skal bli deilig, så kan jeg KLØ... [:D] Skal møte mamma og pappa i byen også, så skal vi vel surre litt der, gå på kafe sikkert. Også skal jeg på NAV med noe papirer som sikkert blir rota vekk likevel.

Hva skal dere snupper?

Her er det visning på huset, så bursdagsfeiring! [:D]

nå er vi snart ferdig med å legge gulv i ytterste gangen.Deretter skal jeg til legen en tur.Deretter til fysio terapeut med storebror.Og etter det skal jeg beise mer på verandaen.Skulle egentlig ta andre og siste strøk,men spørs om vi må ha 2 til.Snøen kom for tidlig og trakk ut en del av forrige strøk[:@][:'(]Men nå er det spådd sol i flere dager så får ta sjansen igjen....

Tror vi skal trille oss en tur til sentrum, trenger noen småting på butikken og vi trenger å komme oss UT!!

Snuppa har vært forkjøle og siden det har vært litt kald vind, har vi ikke vært så mye ute!

Jeg skal kose meg masse med Ella, rydde, rydde, rydde, hente Syver, kose meg med begge barna mine og sikkert rydde litt til.

Derfor: Ha en fin dag damer [:)] kan ikke sitter her i hele dag når jeg har så mye å rydde [;)]

idag har jeg vært på NAV og levert søknad til kontantstøtte for juli og august(som sikkert blir rotet bort ja), og så har jeg hatt mer Erik, mamma og 3 hunder på skogstur..så nå tenkte jeg bare og fyre i ovnen og kose meg inne mens Erik sover til rundt 16[:D] Og glede meg til sambo er hjemme fra jobb ved 17 tida, og kanskje tusle meg ut på en sykkeltur i kveld, dersom været holder[:D]

Idag skal jeg prøve å få støvsugd stue og kjøkken, muligens vaske også..
også skal jeg lage middag! (bank i bordet, er ikke hverdag jeg gjør det)
så blir det vel å bare slappe av

Har vært på jobb idag, så nå blir bare slækking hjemme i kosebuksa!

Back
Topp