Hva skal jeg velge 'a?????

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Hvem dopapir skal jeg velge?

Hvilke du skal velge?

Lambi så klart! :)

Jeg liker den nede til venstre. Koster sikkert rundt 12 kroner. Vet flere klager over at de blir sår, men kan ikke fatte hvor hardt noen tørker seg for å få den effekten.

Her i gården går det bare i Lambi. 

Live2Learn skrev:
Hvilke du skal velge?

Lambi så klart! :)

serla bruker vi. Før brukte vi lambi, men rullen ble jo tom før man fikk tenkt seg om.. 

Frøken Hege skrev:
Serla såklart, øverst til venstre.

Brukt den så lenge jeg kan huske, godt papir til god pris.

Jepp! Lambi setter seg jo bare fast overalt :S

Bruker mye rart jeg, akkurat nå er det en med små hunder på, kun mønster og ikke farge og den er myk og fin syns jeg og tykt papir så man bruker mindre og dermed veldig drøy

siden mannen min tjener så mye og jeg bare går hjemme om dagene, så har jeg god tid til å teste ut de ulike papirtypene... lambi er førstevalget..
og om det setter seg fast noen plasser betyr det bare at du har barbert for dårlig....

Dollface skrev:
siden mannen min tjener så mye og jeg bare går hjemme om dagene, så har jeg god tid til å teste ut de ulike papirtypene... lambi er førstevalget..
og om det setter seg fast noen plasser betyr det bare at du har barbert for dårlig....

Tror det er fordi jeg tisser for vått.. Papiret går i oppløsning liksom. Nå skal det sies at jeg er en fattiglus som ikke har hatt råd til dyrt dasspapir på lenge. Så det er mulig det har skjedd ting på sette seg fast overalt-fronten siden sist..

Tjolahopp skrev:

Dollface skrev:

Tror det er fordi jeg tisser for vått.. Papiret går i oppløsning liksom. Nå skal det sies at jeg er en fattiglus som ikke har hatt råd til dyrt dasspapir på lenge. Så det er mulig det har skjedd ting på sette seg fast overalt-fronten siden sist..

du vet at du ikke skal tisse på papiret før du bruker det?
Tiss, rist, tørk.

Dollface skrev:

Tjolahopp skrev:

Dollface skrev:

du vet at du ikke skal tisse på papiret før du bruker det?
Tiss, rist, tørk.

Ah.. fillern..

Jeg bruker landlord sitt toalettpapir. 4-lags.... 

LittleMonkey skrev:
Her går det i det billigste dasspapiret... 

Samme her.. er jo bare papir en skal tørke seg nedentil med uansett.. ikke vits å kaste bort masse penger når det billigste er bra nok

Ikke den billige fra kiwi, da tørker du deg med sand papir i ræva likså greit ;) hehe
Velg rema 1000 sin(tidligere lanlord ), myk og god får romper(den har du ikke på bilde)

Uten tvil lambi!! Vi har testet hele sortimentet på Kiwi nå og det ble lambi. To av disse tettet doen og noen ble man jo skikkelig sår av!:) Men vi handler store pakker i Sverige til 40 kroner eller slik så da blir det jo nesten like billig som de forferdelige do papirene:)

Back
Topp