Hva skal jeg sy?

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Jeg bobler av ideer, men det er så mye jeg har lyst til at jeg greier ikke begynne på noe!;)

Jeg har fleece til halser og kjoler, jeg har bomull til hundeskjerf, jeg kan lage mønster på fleece lue, montere ferdig bukser, sy votter og... Ja jeg har myyye jeg vil sy:)

Og nå har jeg bestillt enda mere stoff! Og bånd;) kjelleren er nesten full jeg må sy opp litt ja;)

Hva med slike sko til små? Hva er det nå de heter...[:@]

Hei du[:)]

Kan jeg bare spør hva slags mål du bruker når du syr skjerf til hundene?? FOr det er sånn typisk trekanta skjerf? Jeg tenkte å sy til to kinesiske nakenhunder (med hår) så de har jo litt hals liksom[:)]

Ide til hva du kan sy er sånn aladin bukser og vester til[:)] Eller julesokker (som kan stappes fulle med godter).. Juletre duk (sånn på gulvet)[:)]

Sjøl så jeg i et blad, en linduk som det var sydd på fult av små bilder, kjempe tøft!!

nei, tenkte på stonz eller hvordan det staves. Utrolig søte!

ORIGINAL: Ida82

Hei du[:)]

Kan jeg bare spør hva slags mål du bruker når du syr skjerf til hundene?? FOr det er sånn typisk trekanta skjerf? Jeg tenkte å sy til to kinesiske nakenhunder (med hår) så de har jo litt hals liksom[:)]

Ide til hva du kan sy er sånn aladin bukser og vester til[:)] Eller julesokker (som kan stappes fulle med godter).. Juletre duk (sånn på gulvet)[:)]

Sjøl så jeg i et blad, en linduk som det var sydd på fult av små bilder, kjempe tøft!!

jeg har ca 70 cm på diagonalen på de største og ca35 på de minste.. det er jo bare trelkanter så de knyttes jo:)

Takk[:)]

Back
Topp