Hva skal jeg ha med i bagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Noen pakker sykehusbagen flere uker før termin. Da står den der – ferdig og klar når du plutselig trenger den. Andre tar det kanskje ikke så nøye og snapper med seg tannbørsten og helsekortet når vannet går eller riene tar i som verst. Her har du noen tips til hva som bør være med – og hva som kan være kjekt å ha med i bagen.

Les listen her http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-skal-jeg-ha-med-i-sykehusbagen/

Hva er det mest nyttige du hadde med deg i baggen?

Veldig grei liste! Det mest nyttige jeg hadde med sist var ammeinnlegg. Kunne ikke klart meg uten det ;)

Kommer ikke til å pakke mye,håper å få dra hjem tidlig etter fødsel.
Men blir å ta med Kamera, mobil/nettbrett, crogs, et skift til hjemreise, hjemreiseklær til baby og toalettsaker. Om det skulle bli endringer ( feks at oppholdet blir lenger) så får jeg bare sambo til å hente mer evnt kjøpe det jeg måtte trenge :)

Mobil, lader, toalettsaker, hentetøy t baby og er par ullsett tenker jeg...fikk ikke bruk for noe anna for d var mer behagelig i sykehusets 'sexy' nattkjole og truse må tenke litt mer på d... Liam sov alle dagene i bodyer fra sykehuset, så ikke noe grunn t å dra på han noe anna men skal sjekke hva de får på dalg på nøstebarn for har bestemt meg for ullsilke på nurket denne gang❤️

Man har med alt for mye når man er 1 gangs ;) Enig med deg Frk D, og ammeinnlegg det glemte jeg sist så skal ha med nå. Men tror faktisk du får både ammeinnlegg og bleier til baby på sykehuset altså.

En god ammetopp og bh, litt toalettsaker og egen hodepute til meg selv. Skal ha med litt ekstra klær til den lille, for her har de bare sånne trøyer du trer over hodet på ungen ;)

Back
Topp