Hva skal jeg ha med i bagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Noen pakker sykehusbagen flere uker før termin. Da står den der – ferdig og klar når du plutselig trenger den. Andre tar det kanskje ikke så nøye og snapper med seg tannbørsten og helsekortet når vannet går eller riene tar i som verst. Her har du noen tips til hva som bør være med – og hva som kan være kjekt å ha med i bagen.

Les listen her http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-skal-jeg-ha-med-i-sykehusbagen/

Hva er det mest nyttige du hadde med deg i baggen?

What? En mnd før bør vel holde?

Med første var bagen naturlig nok klar alt for tidlig.

Med nummer to pakket jeg mens riene stod på.

Jeg skal ha med singletter og løse skjorter. Jeg ettersvettet som en gal etter fødselen. Ellers er det det vanlige jeg trenger når jeg overnatter noen plass. Tannbørste/tannkrem, hårbørste, deo, hudkrem, lypsyl, undertøy og sokker. Og noen gode innesko/sandaler. Lader og mobil. Kanskje noe sminke. Greit å freshe seg litt opp etter fødsel. alle tar jo bilder :P

Jeg skal ha med singletter og løse skjorter. Jeg ettersvettet som en gal etter fødselen. Ellers er det det vanlige jeg trenger når jeg overnatter noen plass. Tannbørste/tannkrem, hårbørste, deo, hudkrem, lypsyl, undertøy og sokker. Og noen gode innesko/sandaler. Lader og mobil. Kanskje noe sminke. Greit å freshe seg litt opp etter fødsel. alle tar jo bilder :P
Jeg har fått meg vippe-extention slik at jeg skal slippe å se så dass ut eller måtte sminke meg før fødselsbildene :P

wow 4-5 mnd, jaja da er du hvertfall klar:)
Jeg skal ha med noen løse gensere\topper..greit og kunne skjule litt hengemage tenker jeg;)
Ellers det vanlige som sist, toalettsaker,sminke,kamera, tlf,lader,godt undertøy,gode bokser,sandaler\innesko,kremer...

Kommer til å befinne meg på en motorsykkelbane en uke før termin så jeg må ha bagen klar da i alle fall med helsekort og alt i :p hadde vært litt morro da om vannet gikk der :D sambo syns i alle fall det :p så da får vi ta med oss bilstol og vogn også, just in case :p

Pakket min sist da riene startet og kommer til å gjøre det nå også.
hadde med:
tøy til vesla (brukte ikke tøyet på sykehuset)
Undertøy
singletter og genser
bukse
truser og bher
ullinnlegg og bomullsinnlegg
Bind
Rettetang
Sminke
Shampoo og balsam
Dusjsåpe
Mobillader
Kamera
Smokk

Å ja! Smokk! Det skal jeg også ta med. Herregud som sugebehovet var på plass fra første sekund. Og jeg hadde blodsprengte brystvorter etter et døgn hvor ungen var påkoblet mer eller mindre hele døgnet.

Så smokk skal inn.

Back
Topp