Hva skal jeg gjøre?

Hanna C

Gift med forumet
Tror jeg begynner å få en nedtur igjen jeg....Har vært så fin så lenge nå, men nå er alt bare trist igjen... Vet ikke hva det er, det bare kommer sånn helt plutselig.. Har bare lyst til å gråte og sove. Det er så flaut... Har liksom ingen å prate med om det heller, bortsett fra min kjære da, men jeg kan jo ikke øse alt ut på han heller.. Han er superflink til å stille opp, hjelper meg masse. Men jeg føler at jeg ikke strekker til. Føler at jeg kunne gjort alt mye bedre.... Føler meg sliten og nummen i hele kroppen, pluss at jeg ikke får sove om natten.. Huff, mye selvmedlidenhet dette her[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Tror jeg snakker for hele Januarmamma-gjengen, når jeg sier at vi er her om du trenger en "digital skulder å gråte på"..

Og JRjr og jeg ønsker deg masse god bedring[:)]

*trøsteklem*

ville bare gi deg en klem jeg.....   kan ikke si hva du skal gjøre, men håper det går bedre med deg snart

Kanskje du har fødselsdepresjon? Jeg vet ingenting om det men vet at det er mange som får det når de får barn.
Det høres i alle fall ikke noe bra ut å ha det slik som du har det!
Kanskje du skulle prøve å snakke med helsesøster hvis hun er en du føler deg trygg hos?
Men det er kanskje ikke så lett for deg å snakke om dette?
Jeg synes i alle fall at det er bra at du forteller oss det og jeg håper det hjelper litt å vite at vi her inne tenker på deg!

Stor varm klem fra Anne Jorunn

Høres fornuftig ut det snusken sier!

Håper bare du blir fort bra, og du skal vite at vi alle her tenker på deg.
Er ikke noe morsomt med depresjon, er vanskelig å sette ord på, og ofte vanskelig for andre
å forstå. Er jo ikke noe som vises utenpå.

God bedring Hanna C og husk at vi er her for deg!!
Til oss kan du fortelle alt du vil vet du!![:D]

Stor klem fra Helene!

Tusen takk, jenter[:(]

ORIGINAL: buster

Høres fornuftig ut det snusken sier!

Håper bare du blir fort bra, og du skal vite at vi alle her tenker på deg.
Er ikke noe morsomt med depresjon, er vanskelig å sette ord på, og ofte vanskelig for andre
å forstå. Er jo ikke noe som vises utenpå.

God bedring Hanna C og husk at vi er her for deg!!
Til oss kan du fortelle alt du vil vet du!![:D]

Stor klem fra Helene!

Ja, det var fornuftig det du skreiv også..

God bedring-klemmer fra JRjr og ~Fiorelina~

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Tror jeg snakker for hele Januarmamma-gjengen, når jeg sier at vi er her om du trenger en "digital skulder å gråte på"..

Og JRjr og jeg ønsker deg masse god bedring[:)]

*trøsteklem*

signerer

Det at du ikke får sove på natten gjør nok ikke tingene bedre. Har selv slitt med depresjon og vet det er utrolig tungt. Har fått litt hjelp til å prate, går til psykolog og har gjort det en god stund. Har ikke (bankibordet) hatt noen panikkanfall etter Mina ble født men slet mye med det i svangerskapet.

Du burde kanskje prate med legen din om dette å høre hva han synes du bør gjøre. Kanskje en periode hos psykolog er noe som vil hjelpe deg, eller kanskje å få noe for søvnproblemene slik at du her mere energi.
Uansett, lykke til, håper denne "nede" perioden går fot over!!
Stor klæm fra mæ te dæ

Har du kommet deg igjen!?[8|][:)]
Kjenner til slike følelser,er tøft...
Men alt går jo når man faktisk vil!!![:)]

Back
Topp