hva skal jeg gjøre?

lykkeligjente

Glad i forumet
i april var jeg på volvat hos gynekolog,ang att jeg ikke blir gravid....sambo fikk henvisning først...
alt ok...
så lurer jeg på om jeg skal gå videre gjennom fastlege eller reise på volvat igjen for å sjekke meg???

hva ville dere ha gjort??

prøv fastlegen først, det gjorde jeg.... å er det for lang ventetid å du ikke vil vente osv så hadde jeg gått privat

henvisning kan du få hos fastlegen... hvor lang tid det tar...er desverre avhengig av hvor du bor i landet...iallefall etter min erfaring

Har begge blitt sjekket og alt er ok? Er det noen vits i å sjekke en gang til da da?

Tror det smarteste er og bestille time hos gynekolog.[:)]

ORIGINAL: hero

prøv fastlegen først, det gjorde jeg.... å er det for lang ventetid å du ikke vil vente osv så hadde jeg gått privat

Jeg er enig med hero... skader ikke å prøve fastlegen først...hvor lenge har dere prøvd da?

Så rart, du var jo hos en gynokolog? Skulle jo tru at du tok innv. gu o.l? Hm.

Jaja, ta deg en time hos fastlegen, hør kor lang tid det evt vil ta derfra til gyn. Eg måtte vente 3 mnd, men det var verdt det. Spesialisten var veldig god, og hjelpsom.

hmmm... noen mnd må du nok belage deg på... jeg har ventet siden mai, på min henvisning.... jeg har vært prøver i tre år, men ting gikk ikke fortere av den grunn....
lykke til!

ORIGINAL: schnuppis

bare han ikke jeg....

Ok, da hadde jeg bestillt time hos gynekolg, jordmoren på sykehuset etter jeg hadde født, sa at det er de som har best greie på det der, litt oppgitt over legenes kunnskap faktisk.

har vært prøver over ett år..
han ville vente med å sjekke til vi hadde prøvd i ett år...hadde prøvd i 8 mnd da...
men han vill jeg skulle komme tilbake i sep..hvis jeg ike hadde blitt gravid...

Ja, men så er det jo fritt sykehusvalg også da...kan jo søke om time en plass der det ikke er så lang ventetid?[8|]

ORIGINAL: schnuppis

ok...orker ikke vente flere mnd på å komme til gynekolog...

bor du i oslo? jeg måtte vente 1-2 månder om jeg ikke husker feil

jeg kan anbefale smestadgynokologene om du bor i oslo.... kjemepeflinke der... å veldig koslige.. så priorieterer de de som kommer inn som nye

Rapport | Innlegg nr.: 12

SV: hva skal jeg gjøre? - 20.08.2008 20:56:14

ok

De opplevelser jeg har med å vente på gyn er ventetid. Hvis det er noe som helst jeg trenger gyn til ringer jeg Volvat. Der får jeg time så og si på dagen og har bare gode opplevelser med de.
Og sånn som du har det så ville det vel kanskje vært best for deg å få svar så fort som mulig, slippe all grublinga...

Jeg ville gått til volvat...jeg gikk selv til volvat og er kjempe fornøyd med de.

Back
Topp