Hva skal jeg gjøre??

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
I dag tidlig så kjente jeg et kraftig stikk i underlivet, var vondt å gå 2-3 skritt før det ga seg. (Jobber som nattevakt) når jeg kom hjem fra jobb så hadde det kommet litt brun utflod i trusa.. etter dette har jeg kun ligget i senga og, utfloden er blitt blank igjen, har murringer, vondt i korsryggen, ømme pupper og til tider veldig kvalm, så har jo fortsatt symptomer.. er 4+5 idag, har veldig lyst å ringe til legen imorgen å be om en sykemelding i håp om at spira skal holde seg der! Hva tror dere??

Ps. Sist jeg hadde SA så ga symptomene seg dagen før jeg mistet.

Er i noenlunde ca samme situasjon som deg, med unntak av smertene. Er uke 6 i dag. Var å målte HCG i går, og skal igjen i morgen for å måle på nytt. Har holdt meg mest mulig i ro de 2 siste dagene, men litt brunlig spotting etter hvert toalettbesøk ca. Er vel lite man kan gjøre om det er en SA på gang [emoji53] Mine 2 forrige har startet direkte med smerter og rimelig sterke blødninger med friskt blod, derfor er jeg virkelig helt i villrede her nå.

Er i noenlunde ca samme situasjon som deg, med unntak av smertene. Er uke 6 i dag. Var å målte HCG i går, og skal igjen i morgen for å måle på nytt. Har holdt meg mest mulig i ro de 2 siste dagene, men litt brunlig spotting etter hvert toalettbesøk ca. Er vel lite man kan gjøre om det er en SA på gang [emoji53] Mine 2 forrige har startet direkte med smerter og rimelig sterke blødninger med friskt blod, derfor er jeg virkelig helt i villrede her nå.

Ja er ikke noe gøy! Viss jeg mister nå så er det vell kjemisk også? Så skulle vell ikke ha merket denne graviditeten.. [emoji29] jeg og gjorde det sist, hadde ikke noe utflod liksom.. har ikke hatt noe brunt utflod siden heller. Får håpe vi kommer godt ut av det begge to [emoji1374]

Ja er ikke noe gøy! Viss jeg mister nå så er det vell kjemisk også? Så skulle vell ikke ha merket denne graviditeten.. [emoji29] jeg og gjorde det sist, hadde ikke noe utflod liksom.. har ikke hatt noe brunt utflod siden heller. Får håpe vi kommer godt ut av det begge to [emoji1374]

Vet ikke når det blir betegnet som kjemisk.. Ville nok tatt en tur å fått målt HCG - gir jo et svar [emoji6]
Krysser fingrene for begge spirene våre [emoji4]

Back
Topp