Hva skal jeg gjøre?? Please svar...

Sindi_82

Glad i forumet
Er gravid i 35 uke og har hatt kraftig diare helt siden i går morges...Har også hatt ett par anfall av plutselig magesmerte og diare midt på natta for ett par uker siden. Men det holdt med att jeg går på do en gang så gikk smertene over... Men denne gangen er det annerledes, nå får jeg magevondt, sånn lutfsmerte/menssmerteblandaaktig vondt akkurat like før jeg må på do og da er det bare å løpe[:D] Når jeg får vært der er smertene borte igjen helt til neste gang jeg må på do...I dag har jeg vært på do 8- 9 ganger...Blir helt utslitt jeg...Noen gode råd?? Er det noe farlig eller er det bare noe infeksjon tror dere? Jeg er heller ikke spes kvalm, blir bare litt sår liksom i magen...Bør jeg ringe lege? Eller skal jeg vente å se? Noen som har hatt det sånn?

Ville kanskje ringt føden jeg[8|]

Ok, takk for svar alle sammen! nå har jeg ringt føden og forklart symptomene. Det skulle ikke være noen fare trodde jordmor. Men jeg skulle se det an og hvis smertene tiltok og det kom slim eller blod måtte jeg ta kontakt igjen...Hørtes ut som hun trodde jeg hadde en mageinfeksjon av noe slag...Ellers hvis det ikke ga seg til i morgen syntes hun jeg skulle dra til legen...

ORIGINAL: nina

ring føden og snakk med de.

det er bra du har snakka med føden[:)]
pass på å få i deg veske, det er viktig for dere begge[;)]
jeg ville nok tatt en tur til legen i morra uansett, så får du en ekstra sjekk. (også venter man bare å ringer, kan det være vanskeligere å komme inn)

Back
Topp