Hva skal jeg gjøre med yttergangen min?!?

Elisabeth1985

Glad i forumet
Åh, jeg er så lei yttergangen min! Jeg har ikke plass til noe der! Kan noen hjelpe meg å brainstorme, finne linker til stuff eller bare komme hit og gjøre noe med den??! Hehe

Vel, gangen er 2x2meter. På ene veggen er det dobbeldører ut, de tar hele denne veggen. På motsatt vegg er det dør inn, denne er 1meter bred, og slår inn i gangen. Bak døra har jeg en knaggrekke, ellers er denne veggen tom. Ved siden av døra har jeg en kommode. På den siste veggen har jeg et sikringsskap, det står i hjørnet ved dobbeldøra. Dette er ca 50cm bredt, og henger midt på veggen. Under skapet har jeg et skostativ.

Sååååå.. Gode ideer? Skulle hatt mer oppbevaringsplass, men vet ikke hva slags møbler det skulle vært.. HJELP!

ORIGINAL: *LL*

Bilder??[:D]

Muligheter for å bygge ut?

Jeg har et skostativ med 5 "etasjer", det står under sikringsskapet - helt genialt!
Sånne "hattehyller" med knaggrekker under er jo også fine.
Jeg har kjøpt kurver som står oppå der, så har skjerf, votter, luer osv oppi der.
Hvor høy er kommoden? Er det kanskje plass til et lite skap som går opp til taket istedet?

Kan se om jeg får tatt noen bilder i kveld, når Sondre har lagt seg.
Ingen mulighet for å bygge ut, jeg leier denne leiligheten, derfor vil jeg helst ikke skru for mye i veggene.
5etasjes skostativ?? Jøje meg, dere må ha mange sko! Hehehe! Vi har nok plass til sko, men skulle hatt litt mer til alt annet tull (luer, jakker, sokker og div bilstæsj). Et høyt skap får jeg kanskje plass til, er en meter ledig ved døren inn.. Men hvor finner man litt fine skap til å ha i gang?

Oppdatert med bilder

ORIGINAL: **Lølla**

ORIGINAL: Auliana

Hva med en tur på ikea? with me!!!??

Får jeg være med også?[:)]

Jepp og jepp. Når, hvor, hvem, hva?

ORIGINAL: **Lølla**

Hva med en tur på ikea? with me!!!??

Får jeg være med også?[:)]

Spørss om vi må kjøre traktor med henger da....[8D][:D]

Ehehehe! Fritt for å kjøre! [:D][:D]

Dere kan sitte på hengeren [:D]

Jeg har en sånn kjempe fin knaggrekke/skostativ/hengestativ i ett, ganske stor, som du kan få... *ler*... Den tar nok ikke så stor plass i gangen din! [;)][;)][:D]

Fra spøk til alvor så skjønner jeg at du synes gangen er dum å innrede... Du har vel gjort det til sitt beste. Men hva med å sette inn en kommode med flere skuffer? Da får du mer oppbevaringsplass?

Hva med et skap der kommoden står? Et helt i taket eller litt mindre med kurver på? IKEA er jo virkelig tingen for dette! :-)

Back
Topp