Hva skal jeg gjøre jenter, trenger tips!

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Har invitert til påske party som skal skje på Lørdag :P å alle skal så klart drikke! Å var jo meninga jeg også skulle det, mange av vennene mine gleder seg jo veldig til fylla sammen med meg. Men hva skal jeg gjøre nå??
Jeg drikker ikke vin, å alle som kjenner meg, vet æ drikke kun brennevin og likør drikker.

Trenger en lur ide? Så jeg ikke får masse spørsmål i løpet av kvelden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vurdert begge disse alternativene :P

Litt vanskelig den der.
Men vann på vodkaflaske kan vel funke best hvis dere ikke bruker å prøvesmake til hverandre.. :)

Den med antibiotika fungerer som oftest dårlig. En kan jo drikke alkohol fordi om en står på antibiotika. Jeg prøvde på den først gang jeg var gravid..... De trodde meg ikke... Og sjønnte tegninga.

Så jeg stemmer for vann vodka :)

Litt vanskelig den der.
Men vann på vodkaflaske kan vel funke best hvis dere ikke bruker å prøvesmake til hverandre.. :)

Den med antibiotika fungerer som oftest dårlig. En kan jo drikke alkohol fordi om en står på antibiotika. Jeg prøvde på den først gang jeg var gravid..... De trodde meg ikke... Og sjønnte tegninga.

Så jeg stemmer for vann vodka :)
Man bør faktisk unngå drikke når man tar antibiotika ettersom kroppen trenger alle ressurser til å leges. Når du da drikker alkohol må nyrene jobbe ekstra hardt for å handtere sykdom medisin og i tillegg alkohol. Dårlig plan :)

Jeg ville gitt beskjed om at jeg faktisk ikke føler for å drikke pga hodepine. Og har tatt paracet/ibux for å kunne være med i dag. Eller bare meld avbud. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er hvertfall heldig som skal ha det hjemme! Jeg skal ha stor bursdagsfest og jeg skal lage velkomstdrink med alkohol, når gjestene kommer står jeg med min egen uten alkohol og jeg skal lage geleshotter som er røde og grønne, men kun sprit i de rød og vanlig i de grønne :) da er de som regel litt fulle og tenker ikke så mye over om de tar en grønn :p Men jeg drikker vin så skal bare ta alkoholfri vin over på en vinkaraffel :) Men ja, vann på en spritflaske burde funke veldig bra :) tenk at i løpet av en til to timer er de fleste litt fulle og de står ikke og ser på hva du drikker :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Da holder jeg meg til vann på sprit flaska :P å vis noen skal smake av min drink så syns de sikkert jeg er veeeeldig flink som lager drink uten noe sprit smak :P så kan si det er gubben som har laga den. Så får han ta den delen evt ;) Hihi.. Er jo bare morro å skulle skjule det. Bare ingen begynner å mase om shots..

Noen antibiotikatyper skal man absolutt ikke drikke alkohol til, da får man livets verste hangover (Believe me ;) ).

Da holder jeg meg til vann på sprit flaska :P å vis noen skal smake av min drink så syns de sikkert jeg er veeeeldig flink som lager drink uten noe sprit smak :P så kan si det er gubben som har laga den. Så får han ta den delen evt ;) Hihi.. Er jo bare morro å skulle skjule det. Bare ingen begynner å mase om shots..

Hvis de begynner å mase om shots så sier du at nei, du føler deg egentlig litt uvel og orker ikke det i kveld :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Kjenner jeg er uhyre glad jeg ikke er i dine sko til helgen !!:p

Uansett hva du velger av alternativene/forslagene over,så ønsker jeg deg virkelig lykke til med prosjekt *lateSomIkkeGravid* :):)

Du kan jo alltid ha ferdig blandet (vann+ saft ) i en vodka flaske, helst jordbær smak, da merker du ikke sprit smaken i tilfelle noen skulle teste drinken din ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Man bør faktisk unngå drikke når man tar antibiotika ettersom kroppen trenger alle ressurser til å leges. Når du da drikker alkohol må nyrene jobbe ekstra hardt for å handtere sykdom medisin og i tillegg alkohol. Dårlig plan :)

Jeg ville gitt beskjed om at jeg faktisk ikke føler for å drikke pga hodepine. Og har tatt paracet/ibux for å kunne være med i dag. Eller bare meld avbud. :)

Jo da, jeg er enig jeg, men det funker dårlig med den unnskyldningen som oftest. Folk tror deg ikke.

For en kan drikke alkohol selv om en står på antibiotika som oftest. Men hva en bør gjøre er en annen sak. :)

Jeg ble ihvertfall ikke trodd når jeg tok den, selv om jeg la frem selexid pakken på bordet.. De "sjønnte"det.. :)

Hvis du i tillegg til å ha vann på spritflaske sier du brygger på forkjølelse/influensa, så har du en grunn for at andre lar deg ha drinken din i fred. Er jo også en grunn til å ikke drikke så hardt.

Hvis du i tillegg til å ha vann på spritflaske sier du brygger på forkjølelse/influensa, så har du en grunn for at andre lar deg ha drinken din i fred. Er jo også en grunn til å ikke drikke så hardt.
Ser vel ut som jeg brygger på noe også. Så sliten som jeg er. Hehe, så det burde vel gå fint.

Jo da, jeg er enig jeg, men det funker dårlig med den unnskyldningen som oftest. Folk tror deg ikke.

For en kan drikke alkohol selv om en står på antibiotika som oftest. Men hva en bør gjøre er en annen sak. :)

Jeg ble ihvertfall ikke trodd når jeg tok den, selv om jeg la frem selexid pakken på bordet.. De "sjønnte"det.. :)
Men hvis man går på antibiotika er man som regel dårlig og da er vel det siste man vil å drikke og bli fyllesyk i tillegg :)

❤️ Desember 2014 ❤️

bare droppa gå ut jeg. Skyldte på ræva råd. :p

Nei, det ble full fest med masse fulle folk. Åsså kom ei venninne som var edru. Så vi satt oss ned på kjøkkenet å skravla gjennom kvelden. Fikk spørsmål hvorfor jeg var edru og sa bare at jeg var ikke noe i slaget, satt med pledd rundt meg og drakk vann liksom. Så var ingen som fatt mistanke så vidt jeg fikk med meg :P

Desember 2014

Bruker App

Back
Topp