Hva skal jeg finne på??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Har lyst å gi lillegutt en kalender i år.. men har ikke så god råd og ikke mye tid så klarer ikke å få laget tror jeg.. Finnes det noen ferdig kalendere som ikke bare har sjokolade å sånn drit i seg? Han er jo bare 20 mnd

Du kan finne masse smånips til ebay som koster omtrent ingenting 

Labambie skrev:
Du kan finne masse smånips til ebay som koster omtrent ingenting 

Jo men samtidig har jeg ikke lyst å gi han masse crap heller kunne det være noe med en kjeks kalender? Finnes jo kjeks som ikke er så usunne.. så kunne han fått en kjeks hver dag.. eller byttet på med kjeks og noe annet som ikke er så ille..

Hva med kjeks,rosiner,tørka frukt,mandariner åsså litt godis på julaften?

kjøp en pakke med duplo og fordel over flerre ganger, evt togbane(vet at både biltema og clasolsen har slike pakker med togbane som ikke er så dyre)

Me&my<3 skrev:
Hva med kjeks,rosiner,tørka frukt,mandariner åsså litt godis på julaften?

Jo jeg tror det blir noe sånt! Eller en ting på julaften..

bondekone skrev:
kjøp en pakke med duplo og fordel over flerre ganger, evt togbane(vet at både biltema og clasolsen har slike pakker med togbane som ikke er så dyre)

Han syns desverre ikke det er så veldig spennende.. kun når vi setter oss ned med han og bygger noe ordentlig.. Så å få en sånn jernbanebit eller en duplobit ville nok ikke vært så spennende.. da er noe spiselig bedre

di selge ferdig kalendere men han e nåk litt liten t di ennå
lego, playmo ol....

men om ikke duplo eller togbane e spennande så likte eg forslaget me rosiner ol :)

Back
Topp