Hva skal jeg finne på i kveld da tru?

Anjalef

Gift med forumet
Sambo er på kurs og Marcus skal snart legge seg.

Lurer på hva jeg skal finne på i kveld. Sy litt kanskje? Se på tv?

Trenger forslag av dere jenter.

Hvilke sy-prosjekter har du???

Har ikke så mange prosjekter egentlig, fikk maskin te jul og har nettopp lært meg den.

Har lyst te å sy noe te neste unge her i huset eller te niesa mi, men vet ikke helt hva.

Sy mei tai.[:)] Det vil være en kjempefin gave eller veldig kjekt å ha til nestemann. Risposer er jo også alltids kjekt å ha selv eller en fin gave. Nå vet ikke jeg hvor erfaren du er med maskina da, men jeg er nybegynner og har greid begge deler. http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=58221

Jeg er også hjemme alene med sovende barn. Jeg er hjemme alene med Maja i helgen for jeg trengte å hvile meg etter en hektisk uke. for å si det rett ut så har jeg hvilt meg så mye i helgen at det rett og slett ble kjedelig nå i ettermiddag![:D] Jeg har akkurat vasket vinduer i hovedetg. (på en lørdagskveld!). Det trengtes! Nå glinser de igjen, og man ser ordentlig gjenskinn.[:D] Før var de grå.[&:] Nå skal jeg bla igjennom tv kanalene, for nå må bekkent få hvile seg kjenner jeg. Jeg tror jammen jeg skal kose meg med tacorester og potetskruer også jeg nå som jeg har vært så flink.[8D] Det er jo alltids en ide.

Åhhh hørtes kjekt ut med symaskin! Jeg låner mamma sin og holder på med en festdrakt til Solveig! Vet ikke helt om jeg er fornøyd med den enda![8D]

Jeg er nybegynner jeg Namba. Har veldig lyst te å sy MT te niesa mi men da må jeg ha mere stoff først.

Tenkte egentlig å sy no te ilderne vi skal ha i fremtiden, kanskje jeg skal gjøre det te uka når jeg er alene på morran? Det trur jeg at jeg gjør.

Skjønner deg godt, er godt å ha en dag for seg selv, lenge siden jeg hadde det. Skal ha mandag kveld for meg selv. Tacorester hørtes godt ut. Hadde rester etter middagen hos mamma i går jeg[:)]

Ikke minn meg på vinduene a, dem ser ikke ut, ikke så lenge siden jeg vasket dem innvendig men utvendig tar jeg ikke i denne kulda.

Kjøpte meg godis i Sverige i går, har funnet frem det.

Fant ut at jeg heller ser på tv i dag, er lørdag og det er mye å se på, hadde glemt det jeg.

Back
Topp