Hva skal jeg bruke som unnskyldning da..??

Tessababy

Elsker forumet
Septembermødre <3
I disse kvalmetider så går d under omgangssyke for øyeblikket. . Men om dette forsetter så finnes det noen annen forklaring, hadde ikke planer om å dele nyheten når jeg er fem uker på vei...

Noe som ser problemstillingen. .??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jo, jeg ser den.. Jeg har fortalt det på arbeidsplassen allerede, for å slippe å finne på unnskyldninger hele tiden..
Så her var det lite hjelp, kanskje noen andre kan hjelpe deg? :)
 
Matallergi? Og du prøver å finne ut av det?


Hmm.. Kanskje det.. men litt drøyt å evt være hjemme fra jobb i verste fall 8 uker til liksom. .?? Hmmm... det skal ikle være enkelt. .

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Men du er hjemme fra jobb? Og er sykemeldt?

Hvis du faktisk ikke trenger å forholde deg til de ansatte face to face, er det vel bare å skylde på vond rygg eller noe slikt.
 
Men du er hjemme fra jobb? Og er sykemeldt?

Hvis du faktisk ikke trenger å forholde deg til de ansatte face to face, er det vel bare å skylde på vond rygg eller noe slikt.

Ja hjemme fra jobb, jobber i en liten barnehage, så får ikke være på jobb om det er omgangssyken, som da var min første tanke! Men skjønner kanskje at dette kan være noe mer, da det ikke gir seg!
 
Veldig godt spørsmål! I mitt forgje svangerskap var jeg kvalm i hele tre mnd. og nå kjenner jeg på kvalmen alt..allerede i uke 5 ! Hjelpes! Hvordan skal dette gå!
 
Tror du må Google sykdommer som involverer kvalme ;) kanskje du finner noe som er lett å fake.

Eller kan du si det er vitamintabletter som gjør deg kvalm. De gjør i hvert fall meg skikkelig uggen og kvalm. Når jeg ikke er gravid også...
 
Jeg skylder på vond rygg for å slippe å løfte tungt. Hvite løgner.. Ikke så enkelt nei..
 
hehe.. ja må finne noen gode hvite løgner ja.. hmm.. gruble og Google innimellom øktene her..:eek:
 
Liljabloggen handler om ei som får ekstrem svangerskapskvalme, kanskje noen tips der? Helt sikkert noen ting du kjenner deg igjen i, og i alle fall bra blogg syntes jeg:)
 
Liljabloggen handler om ei som får ekstrem svangerskapskvalme, kanskje noen tips der? Helt sikkert noen ting du kjenner deg igjen i, og i alle fall bra blogg syntes jeg:)


Okei.. må inn å sjekke.. samler på gode blogger å lese npr keg ligger her på sofaen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Svimmelhet?? Utbrent og sliten?? Kunne lett skyldt på det i min jobb... tror jeg :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Veta søren... jobb i dag og spyr som en gris...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp