Hva skal jeg bli når jeg blir stor syns dere?

*Kolibri*

Forumet er livet
[8|]

Større[8D][8D][8D][8D]

Nei  bare tuller,aner ikke jeg Guro[:)]

Min venn[:D]

Jeg regner med det gjaldt jobb[8D] 

Jeg syns du skal jobbe med kvalitet i barnehagen jeg. Føler det er altfor store forskjeller fra barnehager, og det er veldig synd for foreldre "som ikke vet bedre".

Og jeg føler du har veldig kontroll på hvordan en barnehage bør være[:D]

ORIGINAL: Lbaby

Jeg syns du skal jobbe med kvalitet i barnehagen jeg. Føler det er altfor store forskjeller fra barnehager, og det er veldig synd for foreldre "som ikke vet bedre".

hehe ja min venn, er jobb jeg tenker på.
HATER å ikke ha jobb når jeg er tilbake fra permisjon[8|][&:]

Ex-sjefen min er slik koordinator for alle bhgene her i bydelen. En drømmestilling men den kan jeg se langt etter[&o]

Hvordan kan jeg jobbe i bhg når jeg er lei av å leke[&:]

ORIGINAL: kolibri

Ex-sjefen min er slik koordinator for alle bhgene her i bydelen. En drømmestilling men den kan jeg se langt etter[&o]

Nå bor du jo ikke akkurat på Grønland[8D] Så skulle du stå uten jobb, er det vel ikke helt krise sånn sett? Til du finner deg noe du virkelig vil.

Grunnen til at jeg sier det er:

Slapp av og kos deg nå i permisjonstiden, og tenk på hva du har lyst til. Skriv ned det som er viktig, gjør dagen din givende på jobb. Det du liker aller best å jobbe med?

Kanskje ta en tur innom vikarbyrå? Det er jo mer enn bare vikarjobber, de headhunter jo også.

Hvorfor er den stillingen umulig? Søk på landsbasis da, jeg stiller som referanse jeg[8D]

Nå bor du jo ikke akkurat på Grønland[8D] Så skulle du stå uten jobb, er det vel ikke helt krise sånn sett? Til du finner deg noe du virkelig vil.

Grunnen til at jeg sier det er:

Slapp av og kos deg nå i permisjonstiden, og tenk på hva du har lyst til. Skriv ned det som er viktig, gjør dagen din givende på jobb. Det du liker aller best å jobbe med?

Kanskje ta en tur innom vikarbyrå? Det er jo mer enn bare vikarjobber, de headhunter jo også.

Hvorfor er den stillingen umulig? Søk på landsbasis da, jeg stiller som referanse jeg[8D]

hahaha[:D][:D] kult at du er ref'en min da!

Joda koser meg jeg, men tenker at jeg må planlegge litt og..i tilfelle jeg bør ta kurs eller videreutdanning[8|] Tenker på lærer på vgs nå i helse og sosialfag, eller veileder innenfor ett eller annet. Eller om jeg skal ta mer ledelse og jobbe som leder på et helt annet felt[8|]

Kunne du tenke deg å være lærer, så syns jeg du skal gå for det.

Hva skulle et helt annet felt være da?

Hva syns Guro er gøy på jobb? Hva liker Guro å bruke  ca 8 timer pr dag på? [:D]

hm nei hva sns jeg er gøy..må tenke litt på den altså, er i mammaverden her[8D][:D] kommer bare på hva jeg ikke syns er gøy og det trenger jeg jo ikke tenke på.

Nei, må nok gruble mer over en kopp te nå og litt knekkebrød. Har du fått i deg kveldsmaten din da Line?(ooops er fare for å bli hønemoren din her ser jeg[8|])

Jeg beundrer iallfall de som har små og som jobber i bhg i tillegg[:)] Er selv lærer i barneskolen, og syns det er veldig gøy. Men, kanskje det er en idè å studere noe?[:)]

ORIGINAL: Rappo

Jeg beundrer iallfall de som har små og som jobber i bhg i tillegg[:)] Er selv lærer i barneskolen, og syns det er veldig gøy. Men, kanskje det er en idè å studere noe?[:)]

ja har vært innom tanken på å jobbe iskolen, men da må det bli på vgs på enten helse og sosialfag eller barne-og ungdomslærerfaget..føler jeg ikke kan undervise fag jeg ikke har kompetanse i som matematikk, norsk, engelsk o.l.
Vet du om jeg bør ta PPU da, om det er nødvendig?
Jeg er jo utdannet i å undervise på barneskolen, men da bare første klasse[8|]

hm nei hva sns jeg er gøy..må tenke litt på den altså, er i mammaverden her[8D][:D] kommer bare på hva jeg ikke syns er gøy og det trenger jeg jo ikke tenke på.

Nei, må nok gruble mer over en kopp te nå og litt knekkebrød. Har du fått i deg kveldsmaten din da Line?(ooops er fare for å bli hønemoren din her ser jeg[8|])

Det er bare kos det, Guro[;)] 

Jo, faktisk. 1 grovt rundstykke med salatblad, tomat og Gilde's Provencefilet, den er syyyykt kjempegod[:D]

Back
Topp