HVA skal han ønske seg? Trenger tips

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Han blir 3 i januar, så det er både jul og bursdag rett rundt svingen.

Selvsagt skal han få si selv hva han ønsker seg, men jeg tenker å utnytte siste året jeg nok kan ha en finger med i spillet, og veilede besteforeldre litt bort fra Ringo-katalogen.

Vi har rett og slett ikke plass til så mye leker.

Han er eneste barnebarnet på begge sider, så jeg skjønner jo at det er vanskelig å begrense seg for dem :)

Hva kan vi ønske? Har dere noen gode forslag? Vi har ingen begrensninger på bøker og musikkinstrument. Kun leker, og da særlig "moteleker", som koster mye og blir kjedelige etter en måned eller når disney finner opp en annen figur som er mer spennende..

Har allerede skrevet opp ski og diverse klær.

Det jeg har gjort hvert år er å sette meg ned med hjemmesidene til lekebutikkene, titta gjennom av hva som faktisk finnes av leker der ute og lagra linkene til det jeg er sikker på han vil like :)

Fluttershy  skrev:
Det jeg har gjort hvert år er å sette meg ned med hjemmesidene til lekebutikkene, titta gjennom av hva som faktisk finnes av leker der ute og lagra linkene til det jeg er sikker på han vil like :)

Det var en god idè :)

"De store hvite" fra Aschehaug?

Singsangkort?

Brio togbane?

Rattkjelke?

Ripley skrev:
"De store hvite" fra Aschehaug? Fikk alle til dåpen <3

Singsangkort? Takk, det var en god idè. Har noen av de, men det finnes vel flere morsomme.

Brio togbane? har.. i kassevis :O 

Rattkjelke? Han har det også, gitt!

Skal i alle fall rydde i alle lekene hans, og gi bort massevis til redd barna før jul.

Formingsaktiviteter?

Tusjer (avvaskbare), tegneark, fingermaling, maling, modellkitt, perler,

Finnes jo drøssevis av slike formingspakker både på panduro og i leketøysforetningene. Lage egen is, lage egne klistremerker etc etc etc

Wow!!
Ripley, gidder du skrive ønskeliste for meg og mannen også eller?
Takk for hjelpen :)
Likte spesielt ideen om formingsaktiviteter. 

Hehe, bare hyggelig.

Jeg er jo også en slik person som ikke ønsker "ræl" til ungen :P Men "fornuftige", kreative og lærende leker og aktiviteter.

Og forresten, GRATULERER!

Back
Topp