hva skal en tro...

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
har de siste ukene vært så trøtt at jeg har måttet stoppe bilen og ta en blund på vei til jobb. metall smak og lukt flere ganger om dagen. jeg er kvalm hver kveld mellom seks og ni. mens murringer og stikninger i magen med strålinger nedover beinet. den siste uken har også de ømme brystene meldt sin ankomst. torsdag kveld kastet jeg til og med opp så i går kjøpte jeg en cb to pk. testen på dagen i går ble etter 8 min svakt positiv.... tenkte derfor at det var lurt å bekrefte med en morgen test- noe jeg gjorde i dag. Den er negativ, ikke en skygge å se!? da testen ble pos i går bestemte jeg meg for å ta ut p-ringen, tenkte at det ikke kunne være bra for en evt hybelboer å ha det svevende rundt der oppe.... Hadde jeg ikke vært såå uttålmodig hadde jeg bare kunnet vente å se, men det er jeg jo ikke. Noen som vet om Nuvaringen, når man tar den ut uten at det er riktig dag, kommer det blødning da eller? jeg er helt ny på den.. noen som har lignende opplevelser?

Mye som tyder på at du er gravid, ja... Aner ikke hvordan p-ringen kan påvirke noe som helst.
Håper noen av jentene her inne har noen svar til deg 

Lykke til!!

Frøken Muffin skrev:
Mye som tyder på at du er gravid, ja... Aner ikke hvordan p-ringen kan påvirke noe som helst.
Håper noen av jentene her inne har noen svar til deg 

Lykke til!!

signerer denne.
Masse lykke til :)

takk for svar jenter- må inrømme at det er mange tanker oppi her nå.. får smøre meg med tålmodighet og ta en ny test om et par dager... ventetiden er UUtholdelig....

Jeg vil tro du er gravid. Og man skal jo ikke gå på prevensjon når en er gravid. Jeg syns det var bra at du tok ut ringen i tilfelle. Jeg vil anta at du ville fått en blødning hvis du ikke er gravid, men om du er, tror jeg ikke du vil få (eller kanskje bare en liten en) Jeg har ikke erfaring med p-ring, men vil det ikke være med den som med andre prevensjonsmidler? 

Gizom skrev:
takk for svar jenter- må inrømme at det er mange tanker oppi her nå.. får smøre meg med tålmodighet og ta en ny test om et par dager... ventetiden er UUtholdelig....

Skjønner godt det er mange tanker nå og at ventetiden er lang, men prøv å teste igjen på mandag Kanskje det hadde vært lurt å ringt legen for å høre ang p-ringen...

Takk for det, jeg skal smøre meg med tålmodighet. Enn så lenge er det ingen spor til blødning...

ingen mens ennå....

Back
Topp