hva skal du tilbake til??

mokkakka

Betatt av forumet
etter permisjonen?

Mest sannsynligvis skole. Om NAV godkjenner det. [:D]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Mest sannsynligvis skole. Om NAV godkjenner det. [:D]

[:D]

savner knappen jobb OG skole[;)][8D] så jeg trykte på skole[;)] siden det er hovedsaklig det..

deltidsjobb:D:D

Svarte skole, for det er det jeg og nav har snakket om nå. [:D]

Har egentli ingenting å gå tilbake til, men begynner kanksje på skole til høsten, gjennom nav.

Jeg skal starte i ny jobb. Var student før permisjon, men rakk å fullføre. Gleder meg veldig til å starte ordentlig ( jobber bare ved behov nå)

AAP gjennom NAV..

åh, som jeg drømmer om den dagen jeg kroppen funker og jeg er i jobb igjen!!!

full jobb som førskolelærer.

jobb..hovedsaklig fulltidsjobb som tannhelsesekretær..men spørs jo om jeg får full barnhageplass

Skal tilbake til full stilling. Får så dårlig samvittighet av lange dager i barnehagen, så han skal begynne på jobb klokken 7 og jeg nærmere ni, slik at hun får kortere dager.

Jeg jobber deltid [:)] Vil det så lenge gutta er små [:)] begynner muligens 60% fra høsten av.

Stemte jobb. Har akkurat sagt opp stillingen min da, men er lovet ett vikariat så satser på det er i orden til jeg skal begynne å jobbe. [:)]

Skal tilbake til jobb, men vet ikke helt hva.... Skal i allefall ikke tilbake til helsevesenet... orker ikke å gå med dårlig samvittighet hver dag...da jobber jeg heller i butikk eller no sånt.....

Jobb! [:D]

Skal jobbe, men jeg kommer til å si opp jobben min så jeg må finne meg noe annet[:)] Hvis ikke så må jeg finne på no lurt[;)]

Her blir det ny og spennende jobb!

Skal ta gradert uttak fra 1 april og jobbe 60%. Fra høsten av blir det 100%.

Tilbake til fulltidsjobb som vernepleier (blir spennende å jobbe som utdannet for første gang).

ORIGINAL: Gedine87

savner knappen jobb OG skole[;)][8D] så jeg trykte på skole[;)] siden det er hovedsaklig det..

Back
Topp