Hva skal du til uka?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I morgen er jeg 20 uker... Tiden flye, tenk at man er halveis! Denne uka har en myk start i morgen, mens tirsdag har jeg foreldre møte i barnehagen og fysioterapi etterpå. familen på kaffe om kvelden. Onsdag bærer det avsted på jobb. Torsdag vurdere jeg å svømme litt og fredag og lørdag er det jobb igjen. Så er jammen denne uka over også!

Hva skal du? Noe du gleder deg spesielt til?

Gleder meg til OUL på tirsdag så klarer ikke å tenke på noe annet enn at dagen må bare komme fort nok :)

Jeg skal på oul imorgen kl 0915! Er så spent :) så bærer det på jobb. Onsdag har jeg sv.kontroll, torsdag tannlegetime. Føler det blir litt mye fravær fra jobben på en uke så tar det kanskje igjen med en lag dag eller to. På fredag kommer mamma på helgebesøk, har ikke sett hverandre siden romjul så det skal bli kos for liten og stor :-)

Jeg skal på oul imorgen kl 0915! Er så spent :) så bærer det på jobb. Onsdag har jeg sv.kontroll, torsdag tannlegetime. Føler det blir litt mye fravær fra jobben på en uke så tar det kanskje igjen med en lag dag eller to. På fredag kommer mamma på helgebesøk, har ikke sett hverandre siden romjul så det skal bli kos for liten og stor :)

Spennende med oul imorgen da! :-)
Og må jo være litt godt med en hektisk uke også? Da går jo tiden fortere! :-)
Blir nok veldig koselig når moren din kommer!

Er goså 20uker i morgen,eller tirsdag,litt usikker :p blir en rolig uke,håper jeg. Samboer sin bror kommer opp med babyen på 2 mnd,men jeg går ikke overens med broren hannes,så får se om jeg gidder og ble med på besøk til de.

Glemte å svare på spørsmålet i tråden! :p

Imorgen tror jeg at jeg skal få meg en ny legetime, for å sjekke om crp går ned eller opp, og når jeg kan vente meg å bli frisk. Begynner å bli lei av hostingen, og å føle meg slapp. Vondt i magen når jeg hoster.
På tirsdag er det lønningsdag, så da tror jeg at jeg skal kjøpe meg en mammabukse.
Fredag skal vi ha bilsen på service, og få isofix feste.
Ellers blir det bare å telle ned dagene fram til oul. Dagene går så sakte. "Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!" :-)

Har ikkje noe store planer.. Er vinterferie til uka her,men ungene har eg kun tatt ut tirsdag og fredag.. Eg er så trøtt og lite energi at eg orker rett og slett ikkje.. Å mannen skal jo jobbe..
I morgen skal eg til legen og få svar på blodprøvene og litt diverse,og skal og høre om ho kan lytte på minste mor som har hatt en stygg hoste nå i 1 uke,med feber av og på og er veldig surklen til tider... Eller ingen planer..

Har ikkje noe store planer.. Er vinterferie til uka her,men ungene har eg kun tatt ut tirsdag og fredag.. Eg er så trøtt og lite energi at eg orker rett og slett ikkje.. Å mannen skal jo jobbe..
I morgen skal eg til legen og få svar på blodprøvene og litt diverse,og skal og høre om ho kan lytte på minste mor som har hatt en stygg hoste nå i 1 uke,med feber av og på og er veldig surklen til tider... Eller ingen planer..

God bedring til datteren din! :)
Jeg vet hvordan hun har det... :confused:

Håper på en rolig uke! Er delvis sykemeldt - så nesten ikke jobbing! det skal bli godt etter helgen der mannen har vært vekke og eg har hatt gutten aleine (AU bekkenet mitt!). Så er det fysio behandling tirsdag, fysio trening onsdag. Eller innom Kid å snope litt i morgen kanskje - var tilbud med 40% på en mengde varer til baby ;) Hihi :) Har sikkert mer på planen også - men ikke som eg kommer på i farten :)

Lykke til på OUL dere som skal det :) :)

Mannen kommer hjem på tirsdag og vi skal på Oul på onsdag :D :D gleder meg faktisk mest til å få mannen hjem, men og til å endelig få vite hvem som gjemmer seg i magehuset og at alt er bra.
Ellers blir det jobb hele uken, trening mandag og onsdag før jobb. Og svømming på torsdag. Så er det fredag og helg :D

Først:lykke til til alle OUL-ere til uka :-)

Jeg runder 20 uker i morra,og gleder meg til halvveisdagen tirsdag :-) Er sykmeldt halv mandag og torsdag,og torsdag skal jeg endelig på bassengtrening med fysio. Spent på det. Ellers lite planer i grunnen,noe som passer meg bra for tida. Lønning for mannen tirs og meg fre,kanskje kjøpe det fine Marius-sengesettet til baby på Princess? ;-)

Her blir det jobb igjne halvt etter en uke hjemme.
Tror det blir bra jeg. føler jeg har fått hvilt meg godt denne uka.
Blir greit å få en rolig start.
Ellers er det time hos jordmor i morgen. Ut over det har jeg ingen planer.
Rolige morgener og ooppdatere meg her på bv, før jobb kl 12:45 - 16:30 :)
Har vel egentlig kommet i en ryddemodus, så jeg holder på og rydde litt innimellom, delig det også :)

Denne uken er jeg ute og reiser:) akkurat nå er jeg i alta og henter hjem lille pia, reiser hjem i morgen :) onsdag og torsdag har jeg prøver og innlevering på skolen.. på fredag kl 12 tar jeg vinterferie :) da reiser vi til min familie for helgen:)

Hjemme fra jobb i dag pga ryggen krangler, men resten av uka blir det jobb + skole i helgen....Travle dager, men da går tiden heldigvis fort :)

Her blir det mye jobb, ordinær ultralyd i morgen, barnebursdag med supersnuppa, strikking, og kanskje litt besøk.

Denne uken blir det jobb tirsdag og fredag, besøke ei venninne og babyen i morgen + kino med mannen, møte ei venninne på onsdag og svømme på torsdag :) Hihi. Travel uke!

Back
Topp