HVA skal du pakke i??

ToSmå2010

Forumet er livet
Altså.. Jeg hadde en gang i tiden to passe store trille bager faktisk.. Men de tok x'en med seg når han flytta[>:]

Så da har jeg ingenting å pakke i, bortsett fra store kofferter liksom[8D] Mamma har en liten trille koffert, men den er så veldig liten.. [:-] Også har hun en større, men den er liksom ganske stor igjen[8|]

Jeg har ingen store vesker heller, ikke så store at jeg kan pakke i de for en hel helg hvertfall..[8D]

Jeg skal jo bare ha med meg miniskjørt og øl, så går i det hele helgen jeg...[8D]

(Pakker ned i en middels stor trillekoffert, jeg er en moderat person når det kommer til pakking [:)])

ORIGINAL: Elsker Brus

Jeg skal jo bare ha med meg miniskjørt og øl, så går i det hele helgen jeg...[8D]

(Pakker ned i en middels stor trillekoffert, jeg er en moderat person når det kommer til pakking [:)])

[:D][:D][:D]

Jaja.. Men nå tenkte jeg ikke på deg da.. [:-] Tenkte mer på oss litt forfengelige som må ha med litt skft og stæs[8|]

Jeg har en diiiger koffert, og en bitteliten. Så pakker i en bag istedet jeg :p

jeg skal ha med meg et STOR oransjt TROLL av en koffert [:D] moderat er IKKE mitt mellomnavn =P

ORIGINAL: Lussa88

jeg skal ha med meg et STOR oransjt TROLL av en koffert [:D] moderat er IKKE mitt mellomnavn =P

Hehe!! [:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jaja.. Men nå tenkte jeg ikke på deg da.. [:-] Tenkte mer på oss litt forfengelige som må ha med litt skft og stæs[8|]

Hah! begynner du å bli frekk her eller?? [8|]

[8D][8D][8D]

ORIGINAL: ToSmå2010

Hah! begynner du å bli frekk her eller?? [8|]

[8D][8D][8D]

Frekk?? Neida.. Bare ærlig[;)]

En stor rosa koffert.

Har bare en veldig liten koffert og en diger, så da blir det en diger [8D]
(heldigvis er det den lille som er knallgul, den store er traust og grå...)

Back
Topp