Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
30årslag høres kjempegøy ut, med eller uten kostymeJeg har alltid vært og er glad i utkledning. Men ikke år heller får jeg kledd meg utSkal mest sannsynlig i 30 årslag så da utgår det. Så søndagen blir nok rolig for min del. Kommer vel noen på døra, som er stas for barnas del(de er for små til å gå selv)
Det høres ut som en fin dagEldste skal på fest på ettermiddagen og så skal vi ut og gå knask eller knep med noen venner av han og lillebror![]()
Håper smittetallene synker snart!Slå av utelyset og ha vanlig søndag.Er for mye smitte her jeg bor, så blir ikke å ta i mot på døra I år heller. Ser nok en skummel film til kvelds.
Det håper jeg også. Viktig at helsevesenet klarer med alt, rs-virus, Covid19 og influensa i tillegg til alt annet. Har pleid å kjøpe inn godteri og gi til barna som går tidlig, de er jo de yngste.Det høres ut som en fin dag
Håper smittetallene synker snart!
Vi skal på hallo venn med lisjmorHar dere noen planer? Vi skal kanskje på kostymedesign i morgen (om vi får barnevakt), også går vi dør til dør med barna på søndag![]()

Ja, det blir nok hyggelig uansett30årslag høres kjempegøy ut, med eller uten kostyme![]()
Haha, kos deg på diskoDattera mi skal på fest med jentene i klassen og sønn min sitt trinn har lånt gymsalen og skal ha disko, pinjataer, mat, kake ol, der skal eg delta![]()