Hva skal du på Halloween? :)

Apekatter

Elsker forumet
Har dere noen planer? Vi skal kanskje på kostymedesign i morgen (om vi får barnevakt), også går vi dør til dør med barna på søndag :)

Jeg har alltid vært og er glad i utkledning. Men ikke år heller får jeg kledd meg ut :p Skal mest sannsynlig i 30 årslag så da utgår det. Så søndagen blir nok rolig for min del. Kommer vel noen på døra, som er stas for barnas del(de er for små til å gå selv)

Jeg har alltid vært og er glad i utkledning. Men ikke år heller får jeg kledd meg ut :p Skal mest sannsynlig i 30 årslag så da utgår det. Så søndagen blir nok rolig for min del. Kommer vel noen på døra, som er stas for barnas del(de er for små til å gå selv)
30årslag høres kjempegøy ut, med eller uten kostyme :)

Slå av utelyset og ha vanlig søndag.:hilarious: Er for mye smitte her jeg bor, så blir ikke å ta i mot på døra I år heller. Ser nok en skummel film til kvelds.

Det høres ut som en fin dag :)

Håper smittetallene synker snart!
Det håper jeg også. Viktig at helsevesenet klarer med alt, rs-virus, Covid19 og influensa i tillegg til alt annet. Har pleid å kjøpe inn godteri og gi til barna som går tidlig, de er jo de yngste. :-)

Eldste var på Halloweenfeiring med klassa i dag og yngste feiret Halloween hjemme med kostyme og snop. Vi har aldri feira Halloween før med å gå fra dør til dør. Kommer heller aldri til å gjøre det.

Vi skal i ett familie selskap. Begge brødrene til mannen har barn så blir til at vi har vår egen fest på søndag. Vi har pleid å gå til kjentfolk hvis vihsr gått. Men trur ikke vi gjør det i år.

Samme som andre kvelder - amme bebis :P Håper ungene kommer seg ut på knask eller knep da :)

Liker virkelig ikke halloween, spesielt ikke de siste årene der selv de minste barna kles ut som død og fordervelse med kniver i hodet og røde øyne som henger halvveis ut.. Ungene og noen venners barn får se en koselig familiefilm sammen og spise godteri. Da bryr de seg fint lite om hva andre barn skal heldigvis.

Dele ut godteri til alle barna som kommer på døren:)
Kengubarnet skal være med kjæresten og familien hennes , skal se film og spise godteri

Mellomste skal på "fest" hos ei i klassen på søndag, de er 10 år år gamle og alle jentrne i klassen invitert. (gutta skal i halloween - bursdag)

Minste går i første klasse og der er det planer for en felles fest i gymsalen søndag ettermiddag. Jeg skal vel muligens være med henne.

Elstemann vet vi ikke helt. Trolig bare være hjemme og spise godteri, med eller uten en voksen som da altså ikke er i den gymsalen

Dattera mi skal på fest med jentene i klassen og sønn min sitt trinn har lånt gymsalen og skal ha disko, pinjataer, mat, kake ol, der skal eg delta:D

Vedlegg

• IMG_20211029_185636.jpg
    IMG_20211029_185636.jpg
    2,5 MB · Visninger: 6
Barna skal kle seg ut og gå knask eller knep! De får vanligvis ikke noe særlig godteri, så de gleder seg veldig :p

Vi skal til et vennepar med jevnaldrende unger, og har en enkel feiring med halloweeninspirert mat og leker. Økende smitte her, så vi holder dørrunden til foreldrene og søsknene mine :-)

Back
Topp