Hva skal du lese i sommer?

Oppdaterer meg på romanene til Harlan Coben. Thrillere på sitt beste :)
 
Spør siden jeg har deg på tråden;-) hvem er det som rydder i trådene her? Vi har flere tråder som skulle vært festet over så vi slipper lage nye/lete i endringen etter de:) *ryddefreak*

Jeg skal lese alle sladrebladene, trening og hus og hjem bladene jeg aldri ellers får tid til å lese :D
 
Mammas Svik. Måtte legge den bort for 6 mnd siden da jeg startet på den. Det ble rett og slett for tøff lesning:sad010
Så nå tenker jeg å bruke sommeren på å lese den ferdig :)
 
Mammas Svik. Måtte legge den bort for 6 mnd siden da jeg startet på den. Det ble rett og slett for tøff lesning:sad010
Så nå tenker jeg å bruke sommeren på å lese den ferdig :)
Huff ja den tar man i omganger :-/
 
Følger denne. Trenger boktips til solsenga i Kroatia om noen uker.. :)
 
Nå leser jeg Khaled Hosseini - And The Mountains Echoed. Så står Gert Nygårdshaug sin Afrodites Basseng for tur :) Sol og bok <3
 
Er på en klassiker bølge for tiden, akkurat nå leser jeg portrettet av dorian gray av Oscar wilde. Fantastisk bok!
Men må nok ha noe litt lettere til å ha med på stranda, så følger med her jeg også. :)
 
Har hvertfall kjøpt ektemannens hemmelighet! Så blir det vel en eller to til☺️
 
GREY ^_^
 
Skal til mamma og raske med meg noen blker i morgen! Blir nok krim :D
 
Huff ja den tar man i omganger :-/

Sånne bøker får meg virkelig til å bare bla og bla og bla og lese fra perm til perm på "ingenting".
Vet ikke hvorfor, men jeg synes det er så fascinerende rett og slett at folk kan være så slemme med hverandre.
Distanserer meg nok litt fra at det faktisk er folk, og blir bare fascinert.

Om dere er i den sjangeren der er det en "triologi" så og si som jeg bare MÅ anbefale:
"A child called it" -> "The lost boy" -> "A man named Dave".

En av de verste barnevernssakene i California på 70-tallet (?) tror jeg. HELT hårreisende den første der.
Men den fine med denne er at det er han selv som har skrevet. Og som dere skjønner av tittelen på første boka er den liksom HELT forferdelig. Den andre er han ungdom i fosterhjem osv som sliter litt, og i siste er han far selv og har klart seg forbløffende bra. Så det ender på en måte så fint. :) Kan bare de engelske titlene, da jeg fant og leste disse på reise i Australia. Men han heter Dave Pelzer han som er forfatteren. Bøkene har fått fantastiske kritikker og :)
 
Ja uff de har jeg også lest :-( Helt hjerteskjærende at slik ondskap finnes altså!
 
Tror jeg pakker med meg tre`ern på ferie. En tankevekker at det kan gå så bra, og at noen kan være glad etter å ha opplevd slikt...
 
Back
Topp