Hva skal du lage til middag?

9-2

9-2
*Aprilbaby 2018*
Jeg er så lei av å finne på middager! Kanskje det er noen som har inspirerende middager de vil dele?!
Her går det mye i det samme...og har blitt litt lei!

I dag blir det seff grøt siden det er lørdag :happy3
Hva skal du ha til middag?

For meg er det et spørsmål som er likestilt med «når blir det fred i verden?»
Umulig å svare på.
Stort sett går jeg i butikken med friskt mot og godt humør. Kommer ut med frossenpizza og Fjordland risgrøt - og elendig mammasamvittighet [emoji23]
Ungene er strålende fornøyd da. Ikke en grønnsak eller potetbit så langt øyet kan se...

Vurderer å lage elgstek i morgen da, den gjør seg selv - så kanskje svigers kan komme på middag [emoji85]
I dag skulle vi egentlig av gårde men ungene ville ikke allikevel så da får vi finne på noe til middag her. Taco kanskje.

Middag er et umulig spørsmål her også.. Kan ikke finne ut av det på forhånd, for da kan jeg garantere at jeg ikke klarer å spise. Så det må tas på sparket akkurat der og da, og selv da klarer jeg ikke alltid å spise:hungover::hilarious:
Så hvis jeg er dårlig, og pappaen må lage, blir det mye frossenpizza, hamburgere, posesuppe ol.. :p

For meg er det et spørsmål som er likestilt med «når blir det fred i verden?»
Umulig å svare på.
Stort sett går jeg i butikken med friskt mot og godt humør. Kommer ut med frossenpizza og Fjordland risgrøt - og elendig mammasamvittighet [emoji23]
Ungene er strålende fornøyd da. Ikke en grønnsak eller potetbit så langt øyet kan se...

Vurderer å lage elgstek i morgen da, den gjør seg selv - så kanskje svigers kan komme på middag [emoji85]
I dag skulle vi egentlig av gårde men ungene ville ikke allikevel så da får vi finne på noe til middag her. Taco kanskje.

Hahaha, kjenner til den!!!! Pizza (i hvilken som helst form og smak!!!) og fiskegrateng har vært gjengangere her.....
men nå begynner det å komme seg, HÅPER jeg! Hadde 2 uker der jeg var ganske Ok, så ble det verre så jeg krysser fingrene for at jeg går bedre tider i møte :hello2

Middag er et umulig spørsmål her også.. Kan ikke finne ut av det på forhånd, for da kan jeg garantere at jeg ikke klarer å spise. Så det må tas på sparket akkurat der og da, og selv da klarer jeg ikke alltid å spise:hungover::hilarious:
Så hvis jeg er dårlig, og pappaen må lage, blir det mye frossenpizza, hamburgere, posesuppe ol.. :p

Som sagt så kjenner jeg meg veldig igjen i det du skriver :crybaby2
Men jeg har alltid en «plan» men det er ikke sikkert den blir fulgt.
Men nå har jeg hatt 2 dager som har vært myyye bedre enn det var, så jeg krysser fingrene for at det snur og går oppover nå!!
Ferdigmat er en livredder av og til :dance008

I dag blir det lasagne [emoji7] og i morgen wok [emoji7] gleder meg allerede [emoji2]

• Liker
Reactions: 9-2
Hjemmelaga pizza idag og pasta carbonara i morgen [emoji14] i går ble det kyllingsalat [emoji3]

• Liker
I dag skal vi ha biff og bakt potet, med stekte tomater og asparges :)

• Liker
Det ble taco!
Og lammefrikassé hos svigers i morgen [emoji207][emoji207]

And i pannekake, siden vi fant et kit på kiwi. Tom frøkna på 2 spiste masse og hun spiser generelt lite kjøtt.

I morgen blir det nok blomkålsuppe e.l. Skal i bursdag akkurat rundt middagstid, men blir ikke noe middag der

And i pannekake, siden vi fant et kit på kiwi. Tom frøkna på 2 spiste masse og hun spiser generelt lite kjøtt.

I morgen blir det nok blomkålsuppe e.l. Skal i bursdag akkurat rundt middagstid, men blir ikke noe middag der

Mmmm, det er så godt!!!!!!

I dag ble det wok. Lenge siden matlysten har vært på plass for noe slikt! Men jeg må planlegge dag for dag stort sett. Og har alltid pommes fristes i fryser i tilfelle jeg plutselig ikke skulle orke tanken på middagen jeg har handlet. Pommes fristes får jeg i meg til og med når jeg er kvalm, så det må jeg ha :) Har blitt noen dager med to ulike middager her da, en til mannen og en til meg
Middagstips: kylling wraps med salat, kyllingvinger, lapskaus, ostesnidsler, potetstappe og noe enkelt til, fiskeboller.
Jeg foretrekker rent kjøtt for tiden fremfor kjøttdeig o.l. Det er ikke magen så glad i merker jeg. Så går en del i kylling. Til mannens fortvilelse!

Take away sushi.

Jeg kunne spist sushi hver dag, og det kunne nok toåringen og mannen også. Litt dyrt å bo litt for nærme god sushi

I dag blir det schnitzel med ris og salat.
Tips til saus? Posesaus....

Vi lagde tapas i dag: manchego, kjøttboller i tomatsaus, litt chorizo, asparges og maiskolbe.

Back
Topp