Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg er det et spørsmål som er likestilt med «når blir det fred i verden?»
Umulig å svare på.
Stort sett går jeg i butikken med friskt mot og godt humør. Kommer ut med frossenpizza og Fjordland risgrøt - og elendig mammasamvittighet [emoji23]
Ungene er strålende fornøyd da. Ikke en grønnsak eller potetbit så langt øyet kan se...
Vurderer å lage elgstek i morgen da, den gjør seg selv - så kanskje svigers kan komme på middag [emoji85]
I dag skulle vi egentlig av gårde men ungene ville ikke allikevel så da får vi finne på noe til middag her. Taco kanskje.
Middag er et umulig spørsmål her også.. Kan ikke finne ut av det på forhånd, for da kan jeg garantere at jeg ikke klarer å spise. Så det må tas på sparket akkurat der og da, og selv da klarer jeg ikke alltid å spise
Så hvis jeg er dårlig, og pappaen må lage, blir det mye frossenpizza, hamburgere, posesuppe ol..
And i pannekake, siden vi fant et kit på kiwi. Tom frøkna på 2 spiste masse og hun spiser generelt lite kjøtt.
I morgen blir det nok blomkålsuppe e.l. Skal i bursdag akkurat rundt middagstid, men blir ikke noe middag der