Hva skal du kjøpe til mannen i år?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Synes det er så vanskelig å kjøpe til han [emoji85] Han har en tendens til å bare kjøpe det han ønsker seg der og da, selv om jeg prøver å si at det går an å vente og ønske seg ting til jul..

Vi kjøper ikke gaver til hverandre i år pga graviditeten :p

Kjøper somregel et spill han ønsker seg, kosebukser, boxere, tøfler,sokker, likør/whisky, parfyme, morgenkåpe,mobil er noen ting jeg har kjøpt gjennom årene :) kjøper somregel aftershave/parfyme siden han aldri kjøper det ellers.

Og ellers kommer det an på hva han ønsker seg fra år til år :)

Vi kjøper ikke gave til hverandre, vi kjøper selv det vi ønsker når vi ønsker det. Synes det er bortkasta å skulle kjøpe bare for å kjøpe. Finnes jeg eks noe perfekt til han kjøper jeg det, uten å få gave tilbake.

I år blir det ingen gaver. Jeg går hjemme i ulønnet perm så da sparer vi de kr. Mulig jeg lager noen gavekort på feks. massasje, at jeg lager middagen og rydder opp(han som stort sett gjør det) ol. Bare for å ha noe å gi:)

Vi kjøper ikke til hverandre som regel. Hender han får gavekort fra jobben som han gir videre til meg :p vi kjøper gjerne noe vi trenger, f.eks iår skal vi nok kjøpe ny tv på Black Friday :)

I år blir det ingen gaver. Jeg går hjemme i ulønnet perm så da sparer vi de kr. Mulig jeg lager noen gavekort på feks. massasje, at jeg lager middagen og rydder opp(han som stort sett gjør det) ol. Bare for å ha noe å gi:)

Koselig med sånne gaver da! Kanskje vi skal gjøre det i år [emoji4] foreslå for mannen å ikke kjøpe gaver til hverandre i år her også, men han sa at han ville nå kjøpe til meg i hvert fall, men jeg trengte ikke å kjøpe noe til han. Som om det er aktuelt liksom [emoji85]

Vi kjøper ikke til hverandre som regel. Hender han får gavekort fra jobben som han gir videre til meg :p vi kjøper gjerne noe vi trenger, f.eks iår skal vi nok kjøpe ny tv på Black Friday :)

Veldig kjekt å kjøpe noe man trenger som par i stedet synes jeg [emoji4]

Tror vi spleiser på en kjærestetur et sted som sist jul :)

Vi flytter inn i nytt hus i romjulen så vi tenker en fellesgave som vi får bruk for i huset [emoji4]

Jeg forslo første året vi var sammen at vi skulle droppe jul og bursdaggaver til hverandre, 12 år senere og vi har det fremdeles slik og angrer ikke et sekund på det. Vi synes begge det er vanskelig å kjøpe gave til hverandre og synes det blir tullette om jeg feks skal gi han en liste på hva han kan kjøpe til meg, er det noe vi trenger så kjøper vi det selv. Ellers så har vi ved bursdager heller synes det har vært viktig å lage en bedre middag sammen å ha litt kjærestetid:-) og til jul så har vi ofte kjøpt noe felles:-) feks i fjor kjøpte vi oss kjøkkenmaskin, året før tørketrommel, året før ny soffa etc:-)

Back
Topp