Hva skal du IKKE kjøpe

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Til babyen? :p
Regner med de fleste har en laaaang liste med alt de vil ha, men hva vil du ikke ha?

alt man sitter og tenker på når man egentlig skal lese til eksamen...
 
Jeg brukte vippestol helt minimalt sist, men jeg bare lånte den da så var ikke så farlig.. Men litt usikker på om jeg vil la vær å kjøpe det denne gangen, kan jo hende den blir mer brukt :p
 
Fine klær som er ubrukelige :p Gjør det hver gang! hehe...
 
Skal ikke kjøpe så mye gitt :p har det meste, men tror jeg skal kjøpe ny stellebag:)
 
Dette blir en morsom tråd, se hvor forskjellige vi er :)
 
Fine klær som er ubrukelige :p Gjør det hver gang! hehe...

Signerer denne! Kjoler til jenta mi blant annet ble bare en krøll bak ryggen stakkars :p
 
Sniker fra mai:)
Jeg har en sønn på 3,5 år og dette fikk vi ikke bruk for:
-70% av klærne i str 50
- stellebordet ble for stort ( skal ha vegghengt denne gangen)
- enig med hun som skriver klær med hette;)
- sprinkelseng, gutten sov i vår seng/ bag i 3 år:p
-sko?! Skjønner ikke hvem av oss som trodde sko i str 16 kom til å bli brukt

PS: angrer på at jeg ikke hadde kjøpt bæresele før fødsel:(
 
Bleiebøtte! Orket ikke tanken på at bleiene skulle bli liggende oppi der, så kasta de i vanlig søppel. Bæsjebleiene gikk ut med en gang..
 
Jeg elsker gensere med hette. Bruker de når vi skal ut så ikke det blir kaldt i nakken :)
Str 16 kan be brukt av de som har veldig små barn. Tantebarnet mitt brukte det når hun lærte å gå 1 år gammel (men dette trenger man vel ikje kjøpe inn før de trenger sko).
 
Gensere med hetter, hetta er bare i veien ! :)
Enig

Jeg elsker gensere med hette. Bruker de når vi skal ut så ikke det blir kaldt i nakken :)
Str 16 kan be brukt av de som har veldig små barn. Tantebarnet mitt brukte det når hun lærte å gå 1 år gammel (men dette trenger man vel ikje kjøpe inn før de trenger sko).

Sko er greit å ikke kjøpe før de faktisk begynner å gå tenker jeg.


Jeg skal ikke ha sånn hoppehuske eller hva det nå heter eller sånn slags stol/lekebord som de kan sitte og stå i samtidig. Klarer ikke se at det skal være sunt for en liten babykropp.
Også skal jeg ha minimalt med bodyer som må over hodet , foretrekker omslag.
 
Enig



Sko er greit å ikke kjøpe før de faktisk begynner å gå tenker jeg.


Jeg skal ikke ha sånn hoppehuske eller hva det nå heter eller sånn slags stol/lekebord som de kan sitte og stå i samtidig. Klarer ikke se at det skal være sunt for en liten babykropp.
Også skal jeg ha minimalt med bodyer som må over hodet , foretrekker omslag.

Enig ang bodyer over hodet! Synes det var helt forferdelig å ta på lillegutt en sånn på sykehuset sist. Kun omslagsbodyer i små størrelser på oss. Ellers skal vi ikke ha noen krybbe. Next2me-seng, babyrede og vogn holdt i massevis sist. Og heller ingen lekegrind. Ikke bilstolpose.
 
Lekegrinda kunne vi fint klart oss uten sist, ellers tror jeg faktisk vi brukte alt vi kjøpte. :) Kjøpte den bare fordi vi var redd for hvordan hannhunden vår ville reagere, siden han var livredd barn. Men det gikk strålende og lekegrinda ble bare brukt til oppbevaring.
 
Enig



Sko er greit å ikke kjøpe før de faktisk begynner å gå tenker jeg.


Jeg skal ikke ha sånn hoppehuske eller hva det nå heter eller sånn slags stol/lekebord som de kan sitte og stå i samtidig. Klarer ikke se at det skal være sunt for en liten babykropp.
Også skal jeg ha minimalt med bodyer som må over hodet , foretrekker omslag.
De må ikke over hodet. Er vistnok meningen å trekke bodyen ned (for å hindre at avføringen blir smurt over alt)
Ellers er jeg enig i at omslagsbody er bedre :p jeg får fnatt av å kle på små mini mennesker
 
Skal ikke ha Micro sterilator. Ble aldri brukt sist :p skal ikke kjøpe unødvendig med flasker osv..

Ikke sprinkelseng (ingen av barna mine ville sove der...)

Sko er unødvendig.
For mye klær i str 50 er ingen vits.
 
Har ikke peiling på hva vi ikke trenger:p men gidder ikke å kjøpe alskens utstyr og stæsj, er litt i mot overforbruk. Så kan vel få noen tips i denne tråden til hva vi kan droppe ;)
 
Skal ikke ha bleiebøtte, flaskesterilisator, gåstol og hoppehuske. Kommer heller ikke til å handle inn såper og kremer, det blir ikke brukt, og man får mer enn nok i de gratispakkene :D Vurderer lekegrind denne gangen siden vi har både en toåring og en hund springende rundt her :)
 
Skal ikke ha lekegrind denne gang, blir aldri brukt. Skal ikke ha fine ubrukelig klær. Mine har bodd i Body og strømpebukse di første åra :D skal ikke ha hoppehuske og div :)
 
Back
Topp