Hva skal du i sommer?

Vi har endelig tre uker ferie sammen i år, noe vi ikke har hatt så lenge vi har vært sammen! Så det skal virkelig nytes så lenge vi bare er to [emoji7] Vi håper på fint vær, skal ha ferie de 3 første ukene i august, og skal slappe av mye og ha kvalitetstid! Vi skal på festival som er her i byen, så skal vi kanskje på bobiltur en ukes tid rundt i landet. Tar det litt som det kommer. Men vi gleder oss veldig til ferie sammen [emoji4]

Vi har campingvogn så blir campingtur med oss. Litt usikker på hvor vi skal, men skal en tur til Mellerud i Sverige.

Vi har allerede vært en uke på kreta.
Ellers har vi 4 uker ferie sammen nå der vi er hjemme første og siste uken. De to i midten blir å besøke venner og familie på Østlandet. Pluss dyreparken i Kristiansand på vei bort og bø sommarland på vei hjem igjen [emoji5]

Jeg skal bare ha 3 uker ferie. Har ikke så mye opptjent ferie da jeg bytter jobb i høst. Og siden jeg har vært så mye sykemeldt, og sikkert kommer til å bli det igjen etter ferien, sparer jeg de pengene. Dessuten skal ungene til pappaen sin i to uker.

Vi skal ei uke til hytta til svigerfamilien. Kjempefin plass med strand rett utenfor. Håper bare på godvær da. Etter det skal vi 6 dager til Danmark. Så skal jeg og kjæresten til Oslo noen dager. Resten blir hjemme i nyhuset. Har litt å gjøre ute.

Vi skal til Telemark og Sørlandet på campingtur og besøke venner og familie, blir sikkert borte et par uker. Gleder meg! Ungene gleder seg veldig til dyreparken :) :) De siste to ukene skal vi kose oss hjemme med bading, sykling og grilling håper jeg! :)

Vi skal til Sverige på Lavvo—ferie, håper bekkenet holder :angelic::happy: Ellers blir det en rolig ferie på oss med forhåpentligvis masse avslapning.

Har hatt to uker allerede. Da kjørte vi ned til Tyskland,å så opp igjen igjennom Danmark og Sverige:) Fikk handlet mye til baby på Primark og Ullared:D

Tror ikke jeg skal ha mer ferie. Jeg har timebetalt jobb,så hvis jeg jobber mer,så får jeg opp snittet på hva jeg får av penger i permisjonen. Men mulig jeg tar en uke til om jeg kjenner at det blir for tungt å jobbe helt frem til permisjon.

Her blir det hyttetur :) Planen var Spania med et vennepar og familien, men rundt den tiden vi måtte bestilt var jeg fremdeles dårlig og orket ikke tanken på fly, varme, mye sosialt og frykten for en vond seng ;p Men blir kjekt å være her i Norge også og håper på fint vær :)

Back
Topp