Det har kanskje blitt spurt om før, men da spør jeg igjen. Noen har kanskje endret litt på planene sine og noen hadde kanskje ikke helt bestemt seg sist det ble spurt...
Her blir det å ta det heeeeeelt piano. Bruke penger på babyting og litt kos nå og da. Badeturer til stranden med grilling, kanskje dra på litt sånn oppdagelses turer i nærområdet, da jeg vet det er flere steder her og der jeg aldri har vært som burde fått et besøk
Svigers kommer med vogna ned fra trøndelag, så må jo hilse litt på de og være litt sosial med dem også
Datteren hans og datteren min er hos motparten på ferie, de ser hverandre ikke i hele sommer, det er dessverre ikke alle som vet hva å samarbeide er 

Så da blir det rett og slett en hjemmeferie
Funker det og. Tror ikke kroppen min er i stand til så mye uansett 
Her blir det å ta det heeeeeelt piano. Bruke penger på babyting og litt kos nå og da. Badeturer til stranden med grilling, kanskje dra på litt sånn oppdagelses turer i nærområdet, da jeg vet det er flere steder her og der jeg aldri har vært som burde fått et besøk

Så da blir det rett og slett en hjemmeferie
) 
haha men bare den flyturen er over blir det nok greit og litt mer real håper jeg