Hva skal du i sommer?

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Det har kanskje blitt spurt om før, men da spør jeg igjen. Noen har kanskje endret litt på planene sine og noen hadde kanskje ikke helt bestemt seg sist det ble spurt...

Her blir det å ta det heeeeeelt piano. Bruke penger på babyting og litt kos nå og da. Badeturer til stranden med grilling, kanskje dra på litt sånn oppdagelses turer i nærområdet, da jeg vet det er flere steder her og der jeg aldri har vært som burde fått et besøk :) Svigers kommer med vogna ned fra trøndelag, så må jo hilse litt på de og være litt sosial med dem også :) Datteren hans og datteren min er hos motparten på ferie, de ser hverandre ikke i hele sommer, det er dessverre ikke alle som vet hva å samarbeide er :rolleyes::dead:
Så da blir det rett og slett en hjemmeferie :) Funker det og. Tror ikke kroppen min er i stand til så mye uansett :p

Vi (jeg og mannen) eier leilighet i Spania, så vi skal dit. Være ca 3,5 uke. Reiser 3. jul. Før det skal vi til Tusenfryd og så noen dager i Amsterdam.

Vi bli bare hjæm. Mannen spare ferien te knøttet kjæm å bli heller lenger hjæm me oss da istede for ferie no. Mer verdifult for oss å ha den tiden istede for ferie no.

Vi skal - heldigvis - ei uke til varmere strøk i juli/august. Noe jeg gleder meg noe helt vanvittig til da jeg holder på å fryse ihjel her hjemme [emoji37]

Vi skal til Spania i 10 dager, både på ferie og i bryllup :) Ellers blir det rolige dager hjemme, med oppussing og turer på stranden om været tillater det :)

Jeg skjønner at det store reisemålet er Spania i år :D
Jeg og vil.... misunner dere alle

Jeg skjønner at det store reisemålet er Spania i år :D
Jeg og vil.... misunner dere alle
Ble overrasket over det jeg også! Men Spania er et fint land å feriere i, så er nok derfor! Kunne vært moro å vist om noen av oss skal på samme plass også :) Du får slenge deg i en av koffertene våre ;)

Jeg flytter 2 uker før ferien min, har ferie i midten av august, så første uka bruker jeg nok på å komme i orden i den nye leiligheta, og siste uka reiser jeg til bartebyen med søstra mi en tur :) så blir en rolig sommer, er nok 50% sykmeldt hele sommeren også :)

Biltur nedover Europa i 3,5 uker :) Reiser på torsdag! Stort sett korte etapper og litt færre destinasjoner enn vi vanligvis ville gjort. Litt hvile for bolla pinnsvin må til :D

Ble overrasket over det jeg også! Men Spania er et fint land å feriere i, så er nok derfor! Kunne vært moro å vist om noen av oss skal på samme plass også :) Du får slenge deg i en av koffertene våre ;)
Blir en lei overlast da :P hehe
Men det hadde vært noe....

New York til tirsdag :) blir der 10 dager.

Resten blir jobb tror jeg..... er 20% sykemeldt ut juli hvertfall og kommer sikkert til å få 20% ut resten av svangerskapet - om ikke mer. :oops:

Så om det blir veeeeldig kjedelig en helg, reiser vi kanskje til Danmark og en tur i august med ett vennepar :)bare for å gjøre en liten ekstra hyggelig ting i sommer ( som ikke koser for mye, svir nok av litt i USA :nailbiting:)

Har lagt asfalt for en del tusen, må også få opp rommet til lille før han kommer :) så en del utgifter og litt å styre med tror jeg egentlig....:rolleyes:

New York til tirsdag :) blir der 10 dager.

Resten blir jobb tror jeg..... er 20% sykemeldt ut juli hvertfall og kommer sikkert til å få 20% ut resten av svangerskapet - om ikke mer. :oops:

Så om det blir veeeeldig kjedelig en helg, reiser vi kanskje til Danmark og en tur i august med ett vennepar :)bare for å gjøre en liten ekstra hyggelig ting i sommer ( som ikke koser for mye, svir nok av litt i USA :nailbiting:)

Har lagt asfalt for en del tusen, må også få opp rommet til lille før han kommer :) så en del utgifter og litt å styre med tror jeg egentlig....:rolleyes:
Jeg er så misunnelig på den NY turen!!!!:yuck:

Jeg er så misunnelig på den NY turen!!!!:yuck:
Føler ikke jeg skal dit en gang jeg :eek: gleder meg null niks..... :wacky: haha men bare den flyturen er over blir det nok greit og litt mer real håper jeg :rolleyes: skal oppdatere dere her litt så dere får "vært med" :p høhø!

Vi har vært en uke i kroatia, så var vi på granca en tur for en liten stund siden :-) mine foreldre skal ha med seg dattra våres til dyreparken en uke i juli, men ut over det blir det å være hjemme og slappe av! Forrige svangerskap var jeg dårlig siste del, så har ikke turt å planlegge noe :-) håper på en fin sommer slik vi får vært mye ute! :-)

Vi skulle egentlig til Spania, men må droppe det pga meslingutbrudd, fordi jeg ikke er immun. Så det blir bare noen turer til hytta tenker jeg, hvis kroppen tillater det. Og bare slappe av hjemme :)

Var på ferie i påska, så nå er planen stort sett å være hjemme. Skal noen dager til Bergen å besøke familie. Prøver å overtale mamma til å bli med på en liten storbytur, men det blir i så fall bestilt like før. Dersom været skal være like elendig som det er her nå blir det kanskje endring i planene :p

Spania her også :P Reiser nå på søndag. Ellers blir det en liten tur til Jespershus park i Danmark for å finne på noe med 4-åringen. Resten av sommeren går nok med på oppussing av soverom og barnerom! :)

Jeg, mamma å søstra mi stikker til Bulgaria ei uke Juli/august.
Før det blir det en rolig sommer med ordning av rom og avslapping.

Back
Topp