Hva skal du i sommer?

2 utdrikningslag, 2 bryllup, 30års lag, dagsturer til fornøyelsesparker med barna og forhåpentligvis bade og sole meg masse :)

Til
Gøteborg
Daftø
København
Sunnmøre
Hytta
40 års lag
3Bursdager for mitt eget barn

Skal kose oss!

Til Danmark/Blåvand på ferie og rundt i parker og slikt der, en tur til en gammel kollega på besøk oppi Sogn, også blir det vel et par turer til campingvogna til mine besteforeldre og litt sånn forskjellig :) men først og fremst håpe på at sommeren snart kommer med sol og varme dager :p

Til København og på slektstreff. Også skal vi ha dåp I mellomtiden :-D

Jeg skal gifte meg! Hihi.. Kan ikke få sagt det ofte nok. :D ellers skal vi være hjemme å pusle litt med huset. Blir sikkert å ta noen helgeturer for barnas del (les: oss voksne som trenger en pause fra huspuslinga)

2-3uker i Oslo og besøke familie og venner :) vise frem den lille frøkna mi til alle som ikke har sett henne enda :D
Forhåpentligvis bade og leke masse, og kose oss i gresset :)

Trodde jeg viste det, men tingene ble endret i går så vett ikke... Men blir en tur til hytta da:)

Bare småturer rundt her vi bor:D
Foldvik familiepark, dyreparken i Kristiansand, stranda og svabergene!

Skal døpe lillegull, skal til København for første gang (:D), Tusenfryd, Dyreparken, campingen, og jeg skal ta med meg barna en tur hjem! Hjem til Trøndelag <3

Skal være på hytta ved sjøen i noen uker:) ellers så skal vi noen turer til fornøyelsesparker :)

Tre bryllup, en 30 årsdag, to uker til Mallorca, 1 uke til Norge, 1 helg til Portugal, 1 helt til sørlandet, 1 uke i sommerhus..puuhh..

Norgesferie på hytten og hjemme, forhåpentligvis få ja fra fylkeskommunen til å bygge hus, får se om vi tar oss en helgetur til Oslo, eller annen plass.

Back
Topp