Hva skal du i helgen?

Har besøk av foreldrene mine og farmor i helga[emoji5] så blir det bursdagsfeiring imorra og båttur på søndag[emoji5]
 
Får besøk av svigermor og svigersøster fra Gjøvik [emoji5] På søndag blir lille(store) jenta mi 2 år, så da skal det feires med hele familien [emoji177][emoji322]
 
40 års lag (som jeg egentlig ikke orker) :p
 
Utdrikningslag i Oslo [emoji85] vann på flaske tilsvarer vodka, så sammen med appelsinjuice, så er vel den delen jukset til [emoji23]
 
Jeg skal på fjelltur med flere familiemedlemmer. Er så spent på om formen holder seg og om noen avslører meg!
 
Jeg skal i bursdag først på dagen imorgen med barn (grilling og lek i hagen) og så ut og spise på kvelden med samme gjeng, bare uten barn da ;) samboer er i utdrikningslag hele helgen, svigers skal være barnevakter for vesla og jeg gruer meg til å måtte skjule at jeg hverken drikker eller kan spise det som sikkert er deler av maten ute[emoji55]
 
Og på søndag skal vi på treff med forumjentene i området her fra termingruppa mi med førstemann :) det er så koselig, dette blir 7 gang vi møtes siden første gang var med store mager i 2016 <3
 
Og på søndag skal vi på treff med forumjentene i området her fra termingruppa mi med førstemann :) det er så koselig, dette blir 7 gang vi møtes siden første gang var med store mager i 2016 <3

Åååå jeg håper dere snapper masse[emoji173]️ Tenkte på deg når jeg så hva som skulle bli tatt med av mat[emoji51] Håper dere får et nydelig treff!
 
Ligge på sofaen i kveld, skikkelig sliten etter 24t på jobb. I morgen formiddag får jeg besøk av en gravid venninne[emoji173]️ på kvelden skal jeg i bursdagsvors- har ikke laget noen slagplan på drikkingen. Vurderer egentlig bare å kjøre [emoji51] Søndag blir det sikkert bare kos med familien[emoji4]
 
Åååå jeg håper dere snapper masse[emoji173]️ Tenkte på deg når jeg så hva som skulle bli tatt med av mat[emoji51] Håper dere får et nydelig treff!

Jeg skal ha med drikkevarer og stiller med Mozell Light i stort monn haha :) vi skal absolutt snappe masse, får Mammmak til å gjøre det tenker jeg, hun er flinkest av oss haha. Gruer meg til å ikke kunne spise alt, men jeg har vurdert å si det når vi er der så jeg slipper skjule osv :)
 
Jeg skal ha med drikkevarer og stiller med Mozell Light i stort monn haha :) vi skal absolutt snappe masse, får Mammmak til å gjøre det tenker jeg, hun er flinkest av oss haha. Gruer meg til å ikke kunne spise alt, men jeg har vurdert å si det når vi er der så jeg slipper skjule osv :)

Skjønner det kanskje er lettere å poppe nyheten enn å skjule det[emoji4] Gjør det du føler deg klar for[emoji6] kos dere masse i helgen og masse god bedring til F[emoji173]️
 
Skjønner det kanskje er lettere å poppe nyheten enn å skjule det[emoji4] Gjør det du føler deg klar for[emoji6] kos dere masse i helgen og masse god bedring til F[emoji173]️

Takk[emoji8] håper formen til F ikke blir værre for da får vi jo ikke dratt på treff :( men jeg satser på at det var et engangstilfelle med oppkast inatt [emoji173]️

Ha en deilig helg dere også [emoji173]️[emoji173]️
 
Skal på uteteater etterpå også skal keg prøve å lure med meg mannen og barn på museet eller lekeland i morra hvis været er dårlig[emoji2] orker ikke sitta inne og se på regnet. Og i dag skal bare jeg i veien.
 
Back
Topp