Hva skal du i helgen?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
:) noe kjekt?

Vi tester tidlig bleie slutt. Så vi skal være hjemme hele tiden

På Harrytur til Sverige og handle mat og babyting :)

Mannen blir borte for helga. Så jentehelg i hus da. Eldste skal i selskap i 4 timer. Så tenker jeg og minste får kose oss med en film og noe ekstra god middag da :D Håpa lillesøster mi vil komme på kvelden på snacks og skrekkfilm. Men tror ikke hu gjør det :p
Søndag får bli en turdag om det er fint vær :)

Må se Ann formen min å været ;) men tenkte å ut å plukke litt kongler og blader. Å lage noe kunst, som de gamle i familien kan få til jul. Siden vi fikk streng beskjed om at de ikke skulle ha noe av oss ;) så da kan småen lage noe fint. Ellers er planen endel inne tid og film. For jeg sliter med å gå fortiden å pengeboka er på slankeren :p

Skal i bursdagsmiddag til min mor på søndag. Og skal prøve å få ordna ferdig rommet til eldstemann nå som vi er ferdig med oppussinga av vårt soverom :)

Er alene med barna denne helgen, så blir mye film og kos :) Og vi må på handling og kjøpe ytterklær til vinteren, og besøke besteforeldrene :)

Vi reiser hjem etter 2,5 mnd..
Reiser til Tunisia søndag-mandag,Paris mandag-tirsdag, også kommer vi hjem :) så bare pakking og rydding. Nesten ferdig :)

Ingen planer, og det ser jeg stort fram til! :D

Dvs, snakker om å ta med frøkna og prøve oss på en liten grilltur, bare vi tre. :)

I morra har vi endelig en dag på flere uker uten at det er noe i kalenderen. Så ingenting. På søndag er det cup

Kose meg med småen, handle litt og så er det klargjøring og gjenomføring av bøssebæring for skolen.

Hele familien er bedt på fødselsdag til venner av venner. Minstejenta dems blir 4 år.

Veldig stas når man utvider vennekretsen for barna og oss voksne.

ImageUploadedByBV Forum1477085769.568088.jpg

Lørdag blir det noen små ærend, og kanskje bake litt. Søndag er en rolig dag, ingen planer, bortsett fra å hente eldste. :)

Back
Topp