Hva skal du i helga?

Madoc

Gift med forumet
Noen som skal noe morsomt til helga[:)] ?

Blir antagelig siste helga før nurket kommer, og det er meldt sol og fint vær... Har så lyst til å finne på noe med ungene...

Tips?

Håper det skjer noe snart da!![:)] Deilig at du får fint vær siste helga før ankomst.

I morgen skal jeg sitte barnevakt på ungene mine mens Johan er ute og tjener penger[8D] 
På Lørdag skal vi på date sammen og spise på restauranteiers regning, gleder meg[:)]

Vi skal på restaurant i morra.. lørdag skal vi på tivoli med snuppa, og kose oss med god mat etterpå[:)]

Skal jobbe ekstra helg[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Men utenom det så blir det vel shopping, biff middag på lørdagen, film kveld. [:)]

Jeg flyr til stavanger i kveld.. skal til sassy i helgen[:D]

Hvis jeg får tatt en blodprøve hos legen i dag for å sjekke imunforsvaret. Og hvis det er ok, så reiser jeg og mannen til oslo på lørdag. Har billetter til Jesus Christ superstar [:D] Men sier legen at imunforsvaret ikke er bra, så sender jeg han avgårde med en kamerat[8|][8D]

blir en rolig helg her... får gjort litt småtterier med/rundt huset om været holder seg.. [;)]

ORIGINAL: alltidlente

Jeg skal gifte meg [8D]

[:D][:D][:D]

En HELT dagligdags plan med andre ord [8D][8D][8D]

Håper nervene og de 1000 tingene du skal gjøre før den store Dagen er under kontroll - og at Barnet er friskt og raskt i dag. Kommer til å gå kjempefint på lørdag, vet du!!!! <3 <3 <3

skal til bergen i morgen. ut med noen venninner, så er det på'an igjen på lørdag med dobbel 60 års dag! [:D]

Jeg har for første gang på lenge frihelg, og skulle kose meg med ungene. Men så er det vist turneringer i både fotball og håndball på eldstejenta, så der forsvinner hele lørdagen [:o]

* Fredag kveld skal jeg bake noen kakebunner, som er til Jonas sin bursdag på søndag
Resdten av fredagen (etter jobb 7-15 da) skal vi bare slappe av og kanskje gå en tur å kjøpe is [:)]

* Lørdag er det oppmøte i Halden 9.30, og kanmpene går til 12.30. Så er det bare å kjøre rett til Sarpsborg for oppmøte til håndballen kl.14.00 [>:] [8|]
Er vel hjemme rundt 18-19 og da er det i gang med kveldsmat og styr, og forhåpentlig litt kos med ungene [:)]

* Søndag formiddagen går med til å lage kaker og gjøre rent. Fra 16.00 er det bursdag [:)]

Det blir kosehelg...

FREDAG: Fri, skal bare slappe av og nyte dagen og kvelden

LØRDAG: Mannen tar med seg minsten og størstemann til Aremark i Halden - BMX løp for størstemann
             Jeg tar med meg mamma for å se på mellomstemann spille på fotballcup på Melløs stadioen.
             Bare kose oss på kvelden - mamma skal sove over.

SØNDAG: Da reiser vi enten alle eller bare mamma, meg og størstemann  til Gressvik i Fr.stad - ny dag med BMX.
              Før mamma reiser hjem igjen på kvelden..

Får se om vi rekker åpen brannstajon med minsten før fotballen på lørdag...

Imorgen skal vi til foreldrene mine på fondue[:D] Småen skal sove der så jeg og sambo skal reise hjem alene og sove til vi våkner av oss selv på lørdag[;)]

Håper på fødsel her i gården iallefall[&o]

fredag blir det bare kosekveld hjemme med ungene. lørdag skal jeg om mannen ut på byen for å høre på smokie[:D] og søndag kveld skal jeg jobbe x-tra[;)]

i morgen har vi fri alle sammen, så blir vell en tur til byen eller noe slikt før vi leverer Martin til mamma så skal jeg å sambo på spa å ut på byen sammen med kollegaene hans[:)]
Lørdag å søndag har vi ikke noen plan, men jeg har lyst på kina mat[8D]

Blir vel bare å ta d rolig tenker jeg..
Har lyst på en skikkelig fest, men ingen som kan eller vil denne helga..[&:]

ORIGINAL: Ju9ta

Blir vel bare å ta d rolig tenker jeg..
Har lyst på en skikkelig fest, men ingen som kan eller vil denne helga..[&:]

vi skal ut i sandnes på lørdag[;)]

I morgen skal jeg jobbe.

På lørdag skal jeg jobbe på dagen og kose meg med snuppa etter jobb.

På søndag skal jeg og snuppa på barnetreff[:)]

Back
Topp