Hva skal du i helga?

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
her drar jeg og den ene hunden min på utstilling❤️ Skal overnatte på hotell med veninnen min som også driver med Lhasa apso og bare kose oss❤️ En dag uten andre plikter, mannfolk og bekymringer hehe...
skal egentlig bli greit å tenke på andre ting enn baby og duo test på mandagen.
Hundene er hobbyen min og min store lidenskap!
Hva gjør dere for og få tiden til og gå?

Her skal jeg bake gule bomber. Begynte i går, men kremen vil ikke bli stiv, så må kansje lage den på nytt...

her drar jeg og den ene hunden min på utstilling❤️ Skal overnatte på hotell med veninnen min som også driver med Lhasa apso og bare kose oss❤️ En dag uten andre plikter, mannfolk og bekymringer hehe...
skal egentlig bli greit å tenke på andre ting enn baby og duo test på mandagen.
Hundene er hobbyen min og min store lidenskap!
Hva gjør dere for og få tiden til og gå?
Så gøy. Jeg har hatt hund hele livet, men holder ikke på med utstilling selv. Vi går bare mye tur og trener litt lydighet og søk. Hunden er god å ha på å avlede tankene litt :)
I dag skal vi i bursdag til en venninne, før det skal vi se på gulv, lister og maling i forberedelsene til litt oppussing her. Spørs om jeg har overskudd til alt da men.. ;)

Vi skal vaske hus og grave ned kabel til el bil lader:p
Ellers så blir ser amerikanske pannekaker til frokost og kos med ett åringen :)

Vi skal på håndballkamp med stedattera i dag. Hun er ni. Da blir det noen kamphelger.

Ellers for å få tiden til å gå så er de jobbing. Begynt i 100% stilling nå og merker at dagene går fort. Deilig med helg og slippe å stå opp 05:30 hehe

Vi har barnefri denne helgen, så blir muligens ut å spise senere i dag om formen min tillater det :)

Blir nok hjemmehelg på meg, men håper formen tillater en liten tur ut. Er så fint vær her for tiden[emoji4] Har tenkt å bestille mat til samboer og sønnen på på søndag for å feire farsdagen. Samboer lager stort sett middag pga at jeg ikke klarer det for tiden, og synes han fortjener å bli vartet opp litt på farsdagen [emoji173]️

I dag skal vi fortelle kommende storesøster at jeg har baby i magen. Så skal vi ut og kose oss sammen. Tenkte også vi skal kjøpe første lille plagg til bebisen. Deretter skal vi jentene kose oss sammen mens Pappa tar en tur ut på konsert.
Skikkelig jentekveld med film, popkorn og masse kos som avsluttes med at hun skal få sove sammen med meg i vår seng.
I morgen skal feire Pappa med ekstra god frokost før vi jentene drar på turn på formiddagen. Så skal vi FaceTime mine foreldre og fortelle om det lille mirakelet vårt (vi ble spontant gravide i påvente av ny runde med ivf). På ettermiddagen kommer svigermor for å passe snupps mens mannen min og jeg skal på en forestilling. Så da blir det enda en runde med baby-nyheter.
Hovedfokuset skal være å ha masse kvalitetstid sammen med datteren vår :hug003

Her står strandtur og bading på planen. Reiste på ferie på torsdagen så nyter dagene nå. Venter på svar etter nipt-test, så godt å få tankene over på andre ting. :happy:

Blir en del pakking dersom formen er ok, skal flytte om ikke så alt for lenge, bortsett fra drt blir det å slappe av samt sørge for å få i meg nok mat og væske.

Her er det hjemmehælj,samboer og svigerfar setter opp kjøkken. Skal bli godt når oppussinga av kjøkken er ferdig og vi endelig kan ta det i bruk :) jeg er sammen med datteren min så de kan fikse kjøkken i fred,vi skal ut å handle litt også skal ho i bursdag imårra.

Var slitsomt å være på utstilling haha... orket ikke være på tlf eller tekste med kjæresten.
Men det var ei kjekke helg og mandagen er her endelig!
Neste gang skal eg huske og smøre med meg mat:dead: alt påsmurt inneholde jo kjøttpålegg og eg liker ikke pølser. Spiste frokost før eg kjørte kl sju og fikk ikke mat igjen før åtte om kvelden. Det var det blodsukkeret.
Men siden eg ikke har så mange andre interesser enn hunder er det jo veldig gøy å bruke ei helg til dette.
Håper alle hadde ei fantastisk helg❤️

Back
Topp