Hva skal du i helga?

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har dere noen planer for helga? :-) Flere som har tatt langhelg ifb med Kristi himmelfart? :-)

Har tatt lang helg her :)

men har vel ikke lagt så kjempe store planer akkurat,
håper at været forandrer seg,, og at det blir sol hele helga i stedet for regn,
er liksom litt koseligere og finne på ting da, men det ser dårlig ut :(

Mannen min skal jobbe i morgen, så blir ikke felles langhelg. Ingen planer, heller, vi skal kose oss sammen og forhåpentligvis få litt fint vær så vi kan kose oss ute :) Jeg og ungene er jo hjemme da, men det er vi jo alltid :P

Skal jobbe i helgen ,.

Vi hadde planer om å dra på fjellet men siden det melder regn så har vi valgt å utsette avgjørelsen og se det an.. Kanskje vi tar med Ovédie på Kino i dag :)

unga har fri fra skolen i morra, men mannen skal på jobb

derfor har jeg planer om å ta med unga på togtur til gjøvik å kose meg med dem

shoppe litt spise å bare ha litt kvalitetstid sammen ;)

Vi skal bare være hjemme tenker jeg. Rydde og ordne litt til konfirmasjon :)

Fredag skal jeg på jobb fra 10-17, lørdag skal vi på besøk til mine foreldre som bor en times tid unna og søndag blir det nok bare å slappe av.. kommer mye an på været også :)

Jobber i helga. Men i morgen er det fri. Da har gubben tatt fri også, for da skal vi på ultralyd. Etter det skal vi på ymse butikker å se på vogner, klær og annet babystash+ en frisørtime. Trenger jeg å si at jeg gleder meg til i morgen.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Har tatt avspassering i mårra og da ska eg te storbyen Tromsø på shopping (ja den e stor i forhold til her eg bor) uten mann og barn ;-) ååååhh som eg glede meg!
Ellers blir det heime kos og kanskje kino på lørdag!
Søndag blir det tur på kirkegården (4 mnd sia min pappa døde), åsså bursdags selskap te ei tante pia :-)

Ingen langhelg her, men skal kose oss alikevel. Vi tenkte oss en tur på akvariet på lørdag. Det likte snuppa utrolig godt sist, så regner med det blir suksess denne gangen også :)

Back
Topp