Hva skal du i dag?

Molli

Glad i forumet
Regner med at de fleste skal jobbe da. Jeg er arbeidsledig, så jeg skal sende et par jobbsøknader. Motivasjonen er ikke på topp, for har ikke helt tro på at noen vil ansette meg, gravid og i dårlig form. Men jeg må prøve. Så har jeg planer om å gå en lang tur for å se om det hjelper mot kvalmen.

Så hva er dine planer i dag? :)

Startet dagen med å forsove meg til 4 timer mekanikk, så rekker ikke være på skolen før til lunsj (må ta det heeeelt med ro for jeg er så dårlig) snille sambo tok ungene og ordnet de for skole.. så nå venter 4 timer vedlikehold etter lunsj.. kan ikke si det frister. I kveld er det ukeshandel og det gruer jeg meg enda mer til.

Eg er 100% sykemeldt. Så har minste jenta hjemme fra barnehagen . Vi koser oss med barnetv i morgen timene. Blir nokk lite aktivitet før vi skal ut og handla og hente storesøster på skolen :)

Vært på jobb siden 07:30. Så blir det henting i barnehagen i halv fire tiden og ukeshandling i kveld.

Vært på jobb siden kl 07.00. Ferdig på jobb ca kl 15, skal hjem og spise, så ut på tur med mannen og hundene. Skal deretter slappe av litt før jeg skal få besøk av et par venninner :)

Jeg begynner på jobb kl 15.00. Har hatt en rolig morgen med lille snupp, før jeg leverte henne i barnehagen kl 09.00. Nå har jeg spist god frokost, og etterpå blir det rydding og shining av huset, da vaskerne kommer i mårra..:)

I dag har jeg fri (jobber turnus:))).Så har planer om å daffe fram på sofaen til 12.00:) så blir det å ta noen tlf å bestille kontainer og noen til å fikse peisen vår. Deretter litt husarbeid og handle føre middag. Blir en liten treningsøkt også kanskje:)

Har sovet til jeg våknet kl 07 og spist litt frokost :) Nå skal jeg pakke inn bodyene vi har kjøpt som det står "I love tantene mine" på. Vi skal fortelle svigerinna mi og kona hennes at vi skal ha barn, i kveld etter UL i dag (hvis alt er bra) gleder oss til det :D De blir de første som får vite det i familien :) Ellers blir det fullt hus i kveld da samboern og brødrene mine skal se fotball på tv i kveld:D

Eg studerer heimefrå og har akkurat jobba meg gjennom første kapittel etter ferien. Kjenner det hadde vore godt å måtte møte opp ein plass for å gjere det, men veit eg er strukturert nok til å klare dette på denne måten og. Skal melde meg opp til eksamen etterpå (får berre satse på at formen er bra nok til at eg får gjort det eg skal utover hausten).

Har tatt meg ein pause no og ete omelett til frukost og kjenner på uvelheten og lurar på om det kjem til å utvikle seg til skikkelig kvalme i dag, eller om eg får ein dag til utan.

Ungane kjem heim frå skulen litt etter 14 og skal til faren i ettermiddag, så eg (og mannen, når han kjem heim) får ein veldig rolig ettermiddag.

Har hatt fotograf på besøk for å ta bilder av leiligheten vi skal selge. Nå blir det noen timer på jobb før jeg skal hjem og vente på matkasse fra adams :-)

Fri i dag etter arb helg. Må vell gjøre litt husarbeid før barna kommer fra skolen, men er såå kvalm i dag :-(

Jeg har vært og ukehandlet, og da var visst energien brukt opp for en liten stund.... Hadde planer om litt husarbeid før jeg skal hente lillesnuppa i barnehagen, men vi får se :p

Back
Topp