Hva skal du i dag?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg er delvis sykemeldt og det er min dag hjemme. Starter dagen tregt med frokost sammen gutta før barnehagen. Hjem på sofaen med strikketøy og to episoder av Fødeavdelingen UK som jeg har tatt opp, for så så gjøre klart til stort selkskap i morgen. Jeg skal jobbe noen time i morgen, så det meste må jeg ha ferdig i dag.

På menyen står
Rekecoctail ala the 80'ies
Svin indrefilet snurret i bacon med ratatoille baktpotet og grønnsalat
Eplekake med hjemmelaget vaniljeis til dessert

Ønsker alle en herlig fredag!

Sitter fortsatt i bilen,magen er skikkelig på tur,skikkelig gasse mage :oops:
Kver gang eg skal noe som eg gleder/gruer meg til blir magen helt oyton. Kunne sittet på p Sory otta i times vis:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er delvis sykemeldt og det er min dag hjemme. Starter dagen tregt med frokost sammen gutta før barnehagen. Hjem på sofaen med strikketøy og to episoder av Fødeavdelingen UK som jeg har tatt opp, for så så gjøre klart til stort selkskap i morgen. Jeg skal jobbe noen time i morgen, så det meste må jeg ha ferdig i dag.

På menyen står
Rekecoctail ala the 80'ies
Svin indrefilet snurret i bacon med ratatoille baktpotet og grønnsalat
Eplekake med hjemmelaget vaniljeis til dessert

Ønsker alle en herlig fredag!
Åååå det hørtes fantastisk herlig ut :)

Her sløver jeg fremdeles på sofaen.
Snuppa er ikke helt i form og ligger og sover enda.

Om en stund når butikkene åpner så skal jeg en tur ut og handle.
Skal hvertfall kjøpe det Marius settet til vogna som roni hadde handlet i går, og blått garn så jeg kan begynne på mitt første vognteppe ever :)

Menyen din hørtes fantastisk ut! :)
Nam!
Jeg er fortsatt syk, så blir å slappe av i senga/ sofaen. Kroppen henger ikke med ennå, og hostinga sliter meg litt ut.

Hei hei. Mine planer for dagen er å bare være hjemme, muligens bake fastelavensboller.
Jeg og theodor har fri hver fredag, så vi bruker å kose oss litt da. Jeg har jobbehelg og den som kommer nå, så da er det greit å få gjort litt fornuftig i heimen å. :)
men først må vi kanskje rett og slett få stått opp, han kom akkurat tustende inn til meg fra sin seng, og ligger nå på armen og koser. Beste som fins!
mannen kommer hjem i to-tida å, så vi har ettermiddagen sammen. :)

Back
Topp