Hva skal du i dag?

Minismurf

Gift med forumet
Jonas og jeg er alene i helga siden pappaen jobber 7-19 i dag og i morgen.
Så mens vaskedama er her skal vi på Spenst. Mor skal prøve Zumba for første gang [&:].
Så blir det en tur på senteret og handle et par bursdagsgaver [:)] Kjedelig regnværsdag m.a.o. [&o]
Men koser meg masse med Jonas når jeg endelig er hjemme.
Og jo; skal strikke ferdig vinveske som også er bursdagsgave [:)] *endeligdrattfremstrikkepinneneigjen*

Ikveld skal jeg til en venninne å spise snop [:D] Lørdag = spisedag [;)]

Vi skal slappe av på formiddagen, så skal jeg jobbe... merker godt det er regnværsdag... Så slække.

Så koselig :) *vil også gå på zumba :P*

Nå sitter vi å spiser frokost, så blir knotten henta av pappaen sin om noen timer, og da skal mammaen på jobb :P

Er alene med ungene i helga så her slapper vi av i det dårlig været,tenkte jeg skulle prøve og strikke i kveld[:-]Har ikke strikket på over 7 år og var ikke en reser til det da heller[8D]

Vi skal bare slappe av hjemme på formiddagen[:)]
Så skal vi til broren min å spise fårikål og feire bursdag senere i dag[:D]
Håper ikke snuppa reagerer på kål lenger gjennom melka[8|] Men det finner jeg jo ut[&:]

Idag ja, jeg hadde tenkt til ¨å gå en tur, siden vi sto opp kl 8. men det bøttet jo ned når vi sto opp, så da ble ikke det noe av. Jeg håper det klarner opp snart så jeg får tuslet en liten tur med bikkja og mina. Senere idag hadde jeg tenkt meg på senteret å kjøpe gåvogn til mina :-)
Ikveld blir det vel å daffe foran tven med snop[:D]

God helg jenter[:)]

idag har jeg laget deilig frokost til hele gjengen hjemme ( er en hel gjeng ja.. ) ( Bor hjemm noen dager da mamma og stefaren min er på en velfortjent ukes ferie alene på Tunisia i 30 grader )

Broren min hadde bursdags fest ute i grillhytta igår , men det gikk heldigvis stille for seg selv med 10 ungdommer...
som også skal inn og ordne køyer etter en fuktig kveld .. ;) Men jeg våknet ikke .. så det må være noen ekspemplariske undgdom selv etter noen øl ;) Slapp å rydde gitt ;)

Så har det vært handling , rydding , vasking av klær , rydde litt mer .. og enda litt mer.. de er fantastisk flinke til å bare slippe ting de har i hendene akkurat der det passer dem ... så i løpet av de to timene jeg ikke rørte noe .. ja...
F** og det ser ut her a , sa sambo etter at jeg hadde lagt emil og var klar for ny økt rydding etter middag etc...

Nå driver jeg å får en av brødrene mine til å komme hjem.. han skulle komme hjem halv 8 men måtte drøye strikken , og ringt nå .. kvart på.. Skal jeg komme hjem ? he heh ..... men er vel sånn det skal være med disse " store " gutta ...

Nå sove Emil , ferdig med rydding for idag og skulle egentlig bare innom her for å TAKK FOR HEMMELIGVENN gaven jeg fikk idag..!!! JUHU
Måtte bare hjem og sjekke posten da jeg allikevel var ute å kjørte ;)
alle sitter nede og ser på skal vi danse... så nå skal jeg straks joine og kose meg resten av kvelden ... !!! =)

Ha en fin kveld jenter!

Back
Topp