Hva skal du i dag 20. Juni?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg skal på lunsj til en venninne hvor det kommer et par venninner til. En av disse jentene har termin en ukes tid etter meg. Er så spent på å høere hvordan det går. Etter lunsj bærer det vel hjem for en lur før trollungene kommer hjem fra barnehagen, så middag og kveldsro.

Dagen må gjerne ende i fødsel- 20. Er en fin bursdagsbarn- men akk, det skjer ei! 14 dager igjen;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Idag skal jeg besøke søstera mi. Tenkte å tra med meg mitt elastiske sjal + ergo baby bæresele sånn at hun kan vise hvordan de brukes ;)

Skal også surfe på internett og få kjøpt meg sengekant og stellebord matte. Kan sikkert få bestilt meg sånn ugle lue jeg ønsker at brumle i magen skal ha på seg på nyfødt fotografering. (Kunne sikkert laga selv, men vil ha den helt perfekt og fluffy, så bedre om noen "eksperter" tar seg av den saken ;) )

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Så koselig å lunche med jentene! I dag skal jeg gjøre litt husarbeid og når samboer og jentungen har kommet hjem så skal vi hente vognen til lillemor i magen å jeg gleder meg max! :) etter det blir det nok bare avslapping hjemme :) sier som deg at dagen må gjerne ende i fødsel her også :) Hehe men det tviler jeg sterkt på ;)

Kos deg i dag! :)

Jordmor i dag :-) Jeg er litt spent på sf-mål, ellers kjennes det ut som om alt er bra der inne. Men det blir vel fortsatt en 14 dagers venting, tenker jeg...

Termin 4.juli

Så koselig å lunche med jentene! I dag skal jeg gjøre litt husarbeid og når samboer og jentungen har kommet hjem så skal vi hente vognen til lillemor i magen å jeg gleder meg max! :) etter det blir det nok bare avslapping hjemme :) sier som deg at dagen må gjerne ende i fødsel her også :) Hehe men det tviler jeg sterkt på ;)

Kos deg i dag! :)
Takk i lige måte;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her skal det ryddes og vaskes.
Blir liksom aldri ferdig føler jeg :p
Ellers må jeg handle inn til kaka jeg skal lage til gullet som blir hele 12 år på lørdag. :eek:
Tenk at på denne tiden for 12 år siden satt jeg utålmodig og ventet på mitt første gull, på overtid selvfølgelig.....
Og nå er jeg snart i mål med tredje :)

I dag skal jeg på ny vekstkontroll, veldig spent :) Håper kanskje de kan si noe om all denne murringen jeg har hatt i det siste har ført til modning, men er ikke sikkert da de som regel bare sjekker blodstrømmen og vekten på disse kontrollene.

Lillemann skal i bhg idag, og jeg skal male litt lister på badet oppe, og rydde på plass litt ting på badet igjen.
Også skal jeg rydde litt div ellers, vi får megler i morra, så greit at det er litt ryddig og fint. :)
Også blir det nok litt avslapning, hekling og kos innimellom. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Skal ikke så mye i dag. En bhg mamma som også eg høygravid sendte meg en tekst i går å lurte på om vi sku ta oss en tur på cafe :) kjekt å bli litt kjent med nye mennesker som man egentlig ser litt ofte til :)

Jordmor, legge meg igjen, lese ferdig ''politi'' og sove til jeg henter vesla i barnehagen.
Orker ikke stort annet, gidder ikke stort annet. ;) Ryggen og kroppen vil ikke noe annet... ;)

Kroppen er ikke helt i stand til det, men på dagens agenda står:
-Starte å vaske babytøyet (skjønte plutselig at jeg burde ha dette i "klart til bruk"-stand nå)
-Epilere alt av "pels" på kroppen (nesten alt, i alle fall!)
-Male stellebordet
-Få oversikt over hva jeg mangler til den første tiden (type manglet noen småting til stell og sykehusopphold)

-Legetime!

-Hente vogna! (Gleder meg stoooort til å sette den sammen i helgen!)

-skrive og sende permisjonspapirer (treg ass.....)

-Ut og spise med en venninne!

Phu!!!!
Da spørs det hvor mange ting på lista som er haket av i kveld ;-)

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

I dag har jeg faktisk pakket fødebagen :p gikk jo kjapt å gale så må sikkert tilføre en del etterhvert så jeg kommer på hva jeg har glemt :p
Sitter å venter på tlf eller melding fra venninnen min som ligger å føder nå :) :) :) er så spent, nå er det liksom min tur neste...
Ellers skal eg straks kjøre kidsene i Bhg og så siste gang til kiropraktor før fødsel :/ etter det skal jeg på kaffi hos en venninne :)
Dagen i dag kommer til å gå i et med besøk videre i ettermiddag hos min far.

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Jeg skal lage fiskegrateng og fiskekabare:)
Også får jentungen besøk av to venninner etter barnehagen, de skal se karstein og petra på "kino", fordelen med å ha lerret hjemme:) vurderer også om jeg skal vaske gulv, men vet ikke om jeg gidder:p
termin 21.07.2013

Idag skal eg kansje til sykehuset og besøke min andre svigerinne som fekk en gutt i går :) Ellers er det ikkje store sprella, slappe av og ha noen late dager frem til fødsel ;)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Fine planer dere har :) Er jo meldt så bra vær i dag :)

Jeg skal til jordmor kl 11. Litt spent på blodtrykket. Så tenkte jeg å handle litt blomster på vei hjem. I ettermiddag kommer mamma på middag så det blir kos :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

I dag skal jeg ned på biblioteket å levere et par bøker. Så skal jeg bli med broren min på NAV og hjelpe han med noen søknader. Ellers skal jeg bare slappe av og nyte solen:)

Håper alle får en fin dag!:)

Føde tenkte jeg :D
Det gjenstår å se om lille i magen er enig med meg da :)

Har hatt veldig mye planer denne uka, og har det i morra og lørdag ( blir mye sosialt etter fødsel, både koselig og litt tappende). Tirsdag var jeg på lunsj på jobben m babyen, i går var jeg på kafe med venninne, veiing av lille OG besøk av en vennefamilie, så i dag blir det helt kulern-dag her. Jeg og baby slumrer fortsatt i senga, står vel snart opp da, kanskje, og så vi jeg ha en trilletur, kanskje med innlagt is-stopp? :-) I morra er det kanskje ny sommerlunsj med kolleger (er ansatt et sted og leid ut til et annet sted), og grillfest med mannens kamerater som vi tenkte å innom å vise fram Isak til, lørdag er det familiebursdag til isaks 4 år gamle kusine. Phew, det blir mye når man er ny mamma! Men så eeeer det jo også så gøy å vise ham fram da :-)

min søster skal gifte seg nest juni så vi skal på Brudekjole prøving :) så det gleder jeg meg til ! så blir det middag i Bergen by :)

Høres ut som en kjekk dag :) Her har jeg vært å ruslet en tur, hjelper ikke sitte i ro viss jeg vil at noe skal skje :) Skal til frisøren på sykehuset å klippe meg.. Det er lenge siden sist!!! Så håper jeg selfølgelig at dagen ender i fødsel :) men.. Har ikke tro på det.. Er jo 14 dager til termin :)

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Back
Topp