Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har det aller meste etter førstemann, men er litt usikker på vogn faktisk. Usikker på hvor lenge nr 1 blir å bruke vogn og om vi skal investere i søskenvogn eller ikke. Da blir det nok isåfall Bugaboo Donkey, den virker så praktisk siden man kan bruke den både som enkelvogn og dobbelvogn Men vi må uansett kjøpe inn enda et sett med vognposer og ny madrass til bedside og vuggen.
Om det er gutt denne gangen må det kjøpes myyye klær da det ble mye rosa de første mnd. Men siden første er vinterbaby og dette blir sommerbaby må det nok uansett kjøpes litt klær, kan fort bli hett med bare ull på sommeren.
Kommer også til å kjøpe enda en tripptrapp da det er fint å ha hver sin. Koselig å kunne inkludere baby i måltidene fra tidlig av i newborn seat
Mulig det er mer vi kommer til å trenge, men det finner vi nok ut av etterhvert
Enig Det er kjempestas å handle inn! Jeg storkoste meg med å kjøpe inn alt når vi skulle få datteren vår. Det var spesielt gøy å vaske de bittesmå klærne og organisere klesskapet til den lille. Gleder meg til å handle inn jeg også, men blir nok å vente til etter oulEr spennende å handle inn diverse ting og tang Gleder meg masse til å kunne handle inn
Enig Det er kjempestas å handle inn! Jeg storkoste meg med å kjøpe inn alt når vi skulle få datteren vår. Det var spesielt gøy å vaske de bittesmå klærne og organisere klesskapet til den lille. Gleder meg til å handle inn jeg også, men blir nok å vente til etter oul
Det blir spennende Skal ta kontakt med legen min denne uka jeg også, han lovet å henvise meg til tul denne gangen etter jeg hadde MA i august. Men blir privat tul også Hehe, du kommer nok til å føde før meg uansett - førstemann kom 11 dager på overtid så belager meg på overtidSamme her, så vi har termin samme dag foreløpig Vi skal ha TUL i uke 7 på riksen så gleder oss veldig til det, forhåpentligvis et lite søtt bankende hjerte
Det blir spennende Skal ta kontakt med legen min denne uka jeg også, han lovet å henvise meg til tul denne gangen etter jeg hadde MA i august. Men blir privat tul også Hehe, du kommer nok til å føde før meg uansett - førstemann kom 11 dager på overtid så belager meg på overtid
Da kan vi isåfall klage og sutre for hver dag på overtid til hverandre Det hadde vært moro!Guttungen min kom 14 dager på overtid med igangsettelse. Datteren min kom 1 mnd før termin, så jeg må bare ta det som det kommer Kanskje vi får samme dag, hadde jo vært gøy
Da kan vi isåfall klage og sutre for hver dag på overtid til hverandre Det hadde vært moro!
Er veldig utålmodig jeg også, vil bare at jeg skal være i uke 18-20 så vi kan dra på oul Syns denne ventetiden frem til uke 12 er alt for lang og skummel.Hehhe, ja da har vi ihvertfall hverandre
merker jo bare nå at jeg er SÅÅÅÅ utålmodig til uke 7 da jeg skal på TUL, så regner med at ventetiden blir veldig lang denne gangen
Er veldig utålmodig jeg også, vil bare at jeg skal være i uke 18-20 så vi kan dra på oul Syns denne ventetiden frem til uke 12 er alt for lang og skummel.
Ja, den frykten er der. Mistet i august så det er veldig friskt i minnet. Hååååper det går fint denne gangen, men har en bedre magefølelse nå enn sistHelt enig, man er liksom redd for at ting skal gå galt når man ENDELIG har blitt gravid.. Men vi får tenke positive tanker og holde oss ved godt mot så går det nok veldig bra tenker jeg
Ja, den frykten er der. Mistet i august så det er veldig friskt i minnet. Hååååper det går fint denne gangen, men har en bedre magefølelse nå enn sist
Prøver å nyte det som skjer nå da, gleder meg til å stå opp hver morgen for å ta ny test for å se på stigning av hcgKrysser alt jeg kan for deg/dere
Prøver å nyte det som skjer nå da, gleder meg til å stå opp hver morgen for å ta ny test for å se på stigning av hcg
Jeg har bare en igjen av de med ukesindikator, usikker på om jeg skal svi den av snart eller om jeg skal prøve å vente til uke 5. Har så lyst på 3+.Jeg prøver å la være å teste for mye, skal vente til fredag tenkte jeg å ta en ny digital test. I håp om at den da er 2-3 og uka etter igjen så satser jeg på 3+
Jeg har bare en igjen av de med ukesindikator, usikker på om jeg skal svi den av snart eller om jeg skal prøve å vente til uke 5. Har så lyst på 3+.
Jeg klarte ikke å vente så lenge Tok i dag jeg, haha. Fikk 2-3 i dag (3+6).Samme her Jeg har ikke fler igjen, men tenkte jeg skulle kjøpe senere i dag så jeg kan ta til fredagen
Jeg klarte ikke å vente så lenge Tok i dag jeg, haha. Fikk 2-3 i dag (3+6).