Hva skal du ha til middag i dag?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Har en lik tråd inne på leker, men føler ikke den blir sett så mye så da kjøre jeg på med en til her ute! :p

Jeg har kjøpt inn til fiskekaker, men fikk plutselig lyst på bakt potet etter å ha snoket litt inne på middagstråden til september gruppa! :hilarious: Så godt mulig det blir bakt potet istedenfor og fiskekaker i morgen! :D

Hva skal dere ha?

Wok med crispy grønnsaker

Haha, har ikke sett at vi har hatt leker før nå :hilarious: jeg har ikke orket å planlagt middag på ukesvis pga kvalmen. Og kjøleskapet er tomt så aner ikke hva vi skal ha til middag i dag, men følger med her å ser om det kommer noen fristende forslag :)

Ååh, middag.. Jeg sliter så med kvalme og oppkast, så er lite som frister :confused: Men, jeg har hatt veldig lyst på fiskeboller i hvitsaus med kokt potet og gulrot i mange dager nå! Tror vi må lage det snart :hilarious:

Potetball med bacon og pølse :woot:
Jeg er skikkelig kvalm fortiden, men akkurat ball har jeg skikkelig cravings på :p

Jeg håper jeg får mat. Er så sulten, og så slapp... Ikke sjekket om gubben er kommet hjem enda engang.

Nå ..! Blir det kokte pølser i lompe x)
Så får vi spise noe mer spennende når gubben kommer hjem.

Nå som jeg endelig har ferdig oppusset kjøkken så er det ikke noe unnskyldning for å unngå hvit fisk. Derfor ble det hjemmelaget fiskegrateng både i går og i dag :rolleyes:

I dag blir det fiskekaker med hvit saus, poteter og grønnsaker :p

Igår var det omelett med rundstykker og salat. Idag vet jeg ikke? Mannen som ordner alt

Back
Topp