Hva skal du ha til middag i dag ?

Endelig fredag å da blir det italiensk vegetar pizza med mozzarella, bakt paprika, stekt potet, squash og oliven. Så utrolig god :woot: Gleder meg :D
 
Hjemmelaget Club sandwich ❤️
 
I dag blir det spaghetti bolognese, mannen er fantastisk til å lage mat, så da får jeg alltids i meg noe. Men matlysten er helt på bånn for tiden:eek:
 
I går var det gryte med selvskutt rein, selvplukket tyttebær og hjemmelaget potetmos! Noe av det beste jeg spiser :shy: Så i dag blir det enkelt; wienerpølser med tomatbønner:hilarious:
 
Mannen lager kyllinglår med ris og grønnsaker, sliter veldig med manglende matlyst for tiden :sorry: Blir skikkelig kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok, men har ikke lyst på noe. Bortsett fra pretzels, det kunne jeg spist hele dagen :D
 
I går var det gryte med selvskutt rein, selvplukket tyttebær og hjemmelaget potetmos! Noe av det beste jeg spiser :shy: Så i dag blir det enkelt; wienerpølser med tomatbønner:hilarious:

ååååh, det hørtes helt fantastisk ut!! Det er så synd at de fleste reinsdyra er så små, skjøt ei simle for et par år siden, det ble fort tomt! Reinsdyr er det beste kjøttet!! :love017 Nå fikk jeg skikkelig vann i munn!!
 
ååååh, det hørtes helt fantastisk ut!! Det er så synd at de fleste reinsdyra er så små, skjøt ei simle for et par år siden, det ble fort tomt! Reinsdyr er det beste kjøttet!! :love017 Nå fikk jeg skikkelig vann i munn!!
Heldig og fikk en ung storbukk i fjor, her jeg jakter er også reinsdyra veldig store :) Skikkelig luksusmat!
 
Heldig og fikk en ung storbukk i fjor, her jeg jakter er også reinsdyra veldig store :) Skikkelig luksusmat!

Ja, da er du heldig :happy: Har ikke fått jaktet på lenge pga jobb, så håper på bedre tider fremover. Det er skikkelig luksusmat, ja! :smug:
 
Vi hadde pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy, etter barnas ønske:happy:
 
Back
Topp