Hva skal du ha til middag i dag?

Pannekaker tror jeg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Siden det er jeg som skal lage, så blir det noe så enkelt som pasta med kjøttsaus! :p

Åh hjeælpes... Dette er det evig lange spørsmålet! Er sååå matlei. Å jeg skal bare lage til meg og 2 åringen, og han er så kresen og spiser bare grønnsaksuppe, fiskeboller og sodd :P

Tenkte pannekaker i dag :-)
Guttungen elsker det!! Så det har vi "fast" en gang i uka :-)

Vet ikke helt! Sambo er instruktør på treningssenter og har spintime kl 5, så da passer det ik m no særlig middag for han. Blir vel en grøt på han, så får jeg finne på noe til meg selv. Kanskje en pitapizza?

i dag tar vi noe så enkelt som en pizza grandiosa :P e sååååå matlei, så iblandt e d godt å bare ta noe lettvindt ;)

I dag blir det kyllinger med chilli og chorizo. I går lå jeg på sofaen nesten hele kvelden og kikket på matblogger, så i dag skal jeg prøve meg på trines matbloggform. Her i huset er både stor og liten mann småspiste og kresne, men jeg skal sette foten mer ned i år. Jeg lager middag, jeg bestemmer. Må selvsagt gjøre sånn at jeg ikke sitter med en hel middag alene....

har dere pannekaker med blåbærsyltetøy eller tips til noe sunnere/annet ? hehe
Jeg bruker bare sukker på :oops: guttungen og gubben bruker blåbærsyltetøy eller sukker. Så pannekakedagen er ikke så veldig sunn:cool: men godt og lett er det :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

mmm, er veldig godt da :) Tror mulig jeg må ha det til middag her og ;) Er vel favorittretten til junior,så han blir hvertfall god og mett ;)

Vi fikk grønnsakssuppe hos svigers i dag, men nå har jeg satt opp middagsplan for en drøy uke. Vi bruker å handle på torsdager, så jeg har satt opp plan t.o.m. neste torsdag.

Vi bruker også ukeplan på middager, prøver å handle bare en gang i uka:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Her er det et par dager igjen til lønning, så jeg har store planer om å ta en tur i fryseren i løpet av dagen og se om ikke vi har noe å lage til.. Vet vi har litt grønnsaksgryte med pølser nedfryst, så det blir sikkert det i dag, også skal jeg gå over hva mer vi har sånn at vi får oss middag i morgen og fredag også:)

Lørdag tror jeg faren min spanderer middag, for da skal hele familien (pappa, mamma, mine to søsken, en svoger, jeg og min mann og datteren vår) bowle:)

I dag blir det fiskeboller i karrisaus. Dattra til sambo kommer hit etter skolen for mamman måtte jobbe ekstra. Hu elsker fiskeboller, så da blir det vel jubel når hu kommer inn døra tenker jeg :)

Back
Topp