Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag skal jeg vaske stellekomoden og ha i kluter og de minste klæra så det er klart. Om jeg rekker så skal barne sengen settes opp.
Ut over det rydde og vaske litt se om jeg finner noen hybel kaniner som ikke har betalt leie.
Jeg sitter på venterommet hos kiropraktoren. Skal bli godt å få knekt litt opp i bekkenet! Har planer om å begynne å fylle opp fryseren med div bakevarer i dag, kjekt å være forberedt til barselbesøk Men spørs litt hvordan bekkenet er etter kiropraktorbesøket Ha en flott dag med babyforberedeles!
I dag har jeg planer om å sy ferdig babyredet jeg har begynt på. Startet rett før helgen, men med min kranglete symaskin så måtte jeg bare gi opp. I går kom mamma med sin symaskin så håper at jeg skal få det til nå - hvis ikke må jeg vel bare innse at det er jeg som er problemet og ikke symaskinen!
Ellers blir det å ta igjen litt forsømt klesvask, lage ukesmeny og skrive handleliste
Har storesøster hjemme fra bhg i dag. Hun har holdt meg våken store deler av natta.. Ellers skal ammeputa ferdigstilles i dag og de nye gardinene til storesøster skal sys Godt mamma er på besøk tom torsdag så jeg kan få meg en skikkelig hvil midt på dagen selv om storesøster er hjemme
skal snart kjøre ned på sykehuset en tur for motstrømsmåling og vekstmåling :-D etter det skal jeg handle noe middag og hvile litt før gutten kommer hjem fra bhg kanskje få sambo til å finne fram kassene med babyklær og få begynt å vaske litt
Her er lillemor hjemme fra barnehagen. Hu hadde 40 i feber i går, så må jo holde henne hjemme. Hun er absolutt bedre, men blir fort sutrete stakkar. Planene blir derfor masse mamma og Dellakos før vi må på butikken for å handle inn til denne uken
Til nå har vi tegnet tegninger til oldeforeldre som hun ville sende også har vi sett ørten episoder av Elias på eventyr, og ørten til vil det nok bli
Jobbe Etter jobb skal jeg hjem og være sammen med samboer som har fått skikkelig influensa stakker :-( Og gi litt oppmerksomhet til hunden som syns det er superkjedelig når "mamma" er gravid og lite bevegelig, og "pappa" er febersyk og ikke orker ut og trene
Så har jeg hatt vasking av badet på planen i hele helga uten å fått gjort det.. så spørs på om jeg rekker det i dag kanskje? Og fortsette pakkingen av fødebagen som jeg er ca. halvveis med Går ikke fort i svingene for tiden - haha!
I dag har jeg vært i byen en tur, fått unna noen ærender og traff ei venninne over en kaffekopp
Nå er det å slappe av frem til hjemmebesøk hos en bruker senere, er kun 2t
Resten av dagen blir rolig med god mat, tv titting og en armkrok i sofaen
Jeg har guttene hjemme, så vi har ryddet litt, endelig fått vært og snakket med NAV, sendt et brev og handlet inn mat Nå blir det litt kos med hunden og guttene, rydding (skal ha besøk i morgen, så litt ekstra finpuss ), vask av klær, kanskje male litt på babyrommet om jeg har tid og ork... Hvile meg innimellom Har stått opp og lagt med med vondt i hodet de siste dagene, så burde jo hvile, men får gjøre det i morgen når guttene er i bhg.. Får ikke helt samme roen når de er hjemme
Flyttedag i dag! Full rulle altså... Prøver å ikke stresse/bære for mye osv, men klarer jo ikke å la være å hjelpe til... heldigvis spreller baby rundt i magen og minner meg på å ta hensyn