Hva skal du gjøre i dag?

Mammasol*

Elsker forumet
I dag skal jeg vaske stellekomoden og ha i kluter og de minste klæra så det er klart. Om jeg rekker så skal barne sengen settes opp. :-)
Ut over det rydde og vaske litt se om jeg finner noen hybel kaniner som ikke har betalt leie. ;)

Jeg sitter på venterommet hos kiropraktoren. Skal bli godt å få knekt litt opp i bekkenet! Har planer om å begynne å fylle opp fryseren med div bakevarer i dag, kjekt å være forberedt til barselbesøk ;) Men spørs litt hvordan bekkenet er etter kiropraktorbesøket ;) Ha en flott dag med babyforberedeles! :)

I dag har jeg planer om å sy ferdig babyredet jeg har begynt på. Startet rett før helgen, men med min kranglete symaskin så måtte jeg bare gi opp. I går kom mamma med sin symaskin så håper at jeg skal få det til nå - hvis ikke må jeg vel bare innse at det er jeg som er problemet og ikke symaskinen! :P

Ellers blir det å ta igjen litt forsømt klesvask, lage ukesmeny og skrive handleliste ;)

i dag skal jeg på svangerskapskontroll,butikken kanskje en liten tur, så hjem lufte hunden min å kanskje unne meg litt søvn mens unga er på skolen;)

lader opp til fødselen;)

Slappe av!! Er på jobb nå, og i seng klokken ca 12 i går. Jeg lengter så altfor mye etter sengen.. :(
Godt jeg jobber til halv 1 bare.. :)

Har storesøster hjemme fra bhg i dag. Hun har holdt meg våken store deler av natta.. Ellers skal ammeputa ferdigstilles i dag og de nye gardinene til storesøster skal sys ;) Godt mamma er på besøk tom torsdag så jeg kan få meg en skikkelig hvil midt på dagen selv om storesøster er hjemme ;)

På "mobben"

Litt klesvask og annet husarbeid på planen her i dag, før jeg skal på jobb halv to :)

skal snart kjøre ned på sykehuset en tur for motstrømsmåling og vekstmåling :-D etter det skal jeg handle noe middag og hvile litt før gutten kommer hjem fra bhg :) kanskje få sambo til å finne fram kassene med babyklær og få begynt å vaske litt :-)

Dere får kose dere masse damer..

Er på jobb. Har tenkt å sortere litt klær for storebror, da både han og kommende lillebror/søster har fått nye kommoder:)

Kjøpe stoff til babyrede som noen har bestilt av meg, på barselbesøk, sy det babynestet og ligge med bena høyt

Her er lillemor hjemme fra barnehagen. Hu hadde 40 i feber i går, så må jo holde henne hjemme. Hun er absolutt bedre, men blir fort sutrete stakkar. Planene blir derfor masse mamma og Dellakos før vi må på butikken for å handle inn til denne uken :)

Til nå har vi tegnet tegninger til oldeforeldre som hun ville sende også har vi sett ørten episoder av Elias på eventyr, og ørten til vil det nok bli :p

Min plan er etterhvert å tømme oppvaskmaskinen ;)

Idag skal jeg tilbringe tid med datteren vår på 2 år som er hjemme siden bhg har planleggingsdag idag. Vi skal bare kose oss. Mor & datter dag <3

Jobbe :-) Etter jobb skal jeg hjem og være sammen med samboer som har fått skikkelig influensa stakker :-( Og gi litt oppmerksomhet til hunden som syns det er superkjedelig når "mamma" er gravid og lite bevegelig, og "pappa" er febersyk og ikke orker ut og trene :P

Så har jeg hatt vasking av badet på planen i hele helga uten å fått gjort det.. så spørs på om jeg rekker det i dag kanskje? :-) Og fortsette pakkingen av fødebagen som jeg er ca. halvveis med :P Går ikke fort i svingene for tiden - haha!

Jobbe ferdig, hente i barnehage, lage middag, gravid yoga og så avslappings på sofaen før sengen kaller :)

I dag har jeg vært i byen en tur, fått unna noen ærender og traff ei venninne over en kaffekopp:)
Nå er det å slappe av frem til hjemmebesøk hos en bruker senere, er kun 2t:)
Resten av dagen blir rolig med god mat, tv titting og en armkrok i sofaen;)

Jeg har guttene hjemme, så vi har ryddet litt, endelig fått vært og snakket med NAV, sendt et brev og handlet inn mat :) Nå blir det litt kos med hunden og guttene, rydding (skal ha besøk i morgen, så litt ekstra finpuss ;)), vask av klær, kanskje male litt på babyrommet om jeg har tid og ork... Hvile meg innimellom :) Har stått opp og lagt med med vondt i hodet de siste dagene, så burde jo hvile, men får gjøre det i morgen når guttene er i bhg.. Får ikke helt samme roen når de er hjemme ;)

Flyttedag i dag! Full rulle altså... Prøver å ikke stresse/bære for mye osv, men klarer jo ikke å la være å hjelpe til... heldigvis spreller baby rundt i magen og minner meg på å ta hensyn :)

Back
Topp