Hva skal du gjøre denne uka?

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Jeg har nedtelling, ikke være for pessimistisk, ikke for optimistisk, bare være, fredag skal jeg på tul:woot:

Jeg foreslår at du har små prosjekt eller gjøremål hver dag. Ikke store ting, men noe som kan få deg til å fokusere på noe annet [emoji4] handle julegaver? Gå turer? Dra på kino[emoji4]

Jeg foreslår at du har små prosjekt eller gjøremål hver dag. Ikke store ting, men noe som kan få deg til å fokusere på noe annet [emoji4] handle julegaver? Gå turer? Dra på kino[emoji4]
Og yess, det har jeg. Jeg bor på gård, og her er plenty å ta seg til, hehe.. dog de siste ukene mer og mer kvalm og uggen... Men takk for tips!;) Har begynt på en pakkekalender, juhu :p

Og yess, det har jeg. Jeg bor på gård, og her er plenty å ta seg til, hehe.. dog de siste ukene mer og mer kvalm og uggen... Men takk for tips!;) Har begynt på en pakkekalender, juhu :p
Det er bra[emoji4] håper du finner noe som holder kvalmen vekke eller i sjakk. Jeg måtte igjennom 5 kvalmestillende for å finne en som hjelper litt. Jeg har tul nr 2 den 17/11. Ellers har jeg lite planer før det. Men jeg orker ikke å være rundt folk nå fortiden, så lite planer passer meg utmerket [emoji16]

Jeg skal jobbe det jeg klarer og komme meg gjennom uka. Handle pakke til gubben som har bursdag på farsdagen xD

Og tenke på atcboden burde ryddes xD

Skal bare holde senga og gjøre minst mulig:wacky: får ikke til noen ting med hyperemesis!

Jeg skal ta det mest mulig med ro. Tror ikke jeg orker, og dra med meg mine to små på for mye om enn noe sosialt i det hele tatt før TUL er utført. Har nok med oss 3 og totalt mangel på søvn :bored:

Skal bare holde senga og gjøre minst mulig:wacky: får ikke til noen ting med hyperemesis!
Ojj.. det kan jeg ikke forestille meg hvordan det er... Men du har vel ikke mye valg, håper du får hvilt og samlet krefter.. Jeg er bare kvalm og uggen, det hemmer ikke mer enn at jeg kan utsette div.gjøremål. Håper du har god støtte rundt deg:Heartred

Ser så frem til ul neste uke, og da skal vi også si det til barna [emoji173] Så dagene går litt tregt, men holder på å pusse opp hjemme så alltid noe å gjøre, værre med hva jeg orker [emoji28]

Skal på tul på torsdag! :D Bare to små dager igjen til vi forhåpentligvis får se en liten sprellende baby :love7(kan man si baby når man er 10 uker på vei?! :hilarious:) På lørdag tror jeg det blir handling av gravidbukse :rolleyes:

Skal på tul på torsdag! :D Bare to små dager igjen til vi forhåpentligvis får se en liten sprellende baby :love7(kan man si baby når man er 10 uker på vei?! :hilarious:) På lørdag tror jeg det blir handling av gravidbukse :rolleyes:
Ja, jeg er også 10 uker, og i denne uka kalles det visstnok et foster, er et miniatyrmenneske:p

Ojj.. det kan jeg ikke forestille meg hvordan det er... Men du har vel ikke mye valg, håper du får hvilt og samlet krefter.. Jeg er bare kvalm og uggen, det hemmer ikke mer enn at jeg kan utsette div.gjøremål. Håper du har god støtte rundt deg:Heartred
Har verdens beste kjæreste som ordner og fikser for meg, og jeg har netflix :D og 100 % sykemelding. Får god oppfølging av legen og har så langt unngått sykehus. Beveger meg kun for å gå på do eller for å smøre meg en brødskive etc. Vil bare bli ferdig m første trimester :wacky:

Denne veka e det full rulle med jobb mandag-fredag! På ettermiddagane e det turn, høstfest, ut å spise med jobben og en strikkemøtekveld! Til helga skal vi ha barnevakt så då skal vi på escaperoom, vennemiddag og standup show... og vips så va den veka gått! [emoji6]

Jeg skal visst ha sykt barn hjemme fra barnehagen. Fjerde dagen med sykdom nå. Jeg som helst har lyst til å pleie kvalmen på sofaen med Netflix på skjermen, ikke måtte fungere, ordne mat og se på Disney junior...

Har verdens beste kjæreste som ordner og fikser for meg, og jeg har netflix :D og 100 % sykemelding. Får god oppfølging av legen og har så langt unngått sykehus. Beveger meg kun for å gå på do eller for å smøre meg en brødskive etc. Vil bare bli ferdig m første trimester :wacky:
Så flott!! Så heldig du er!! :joyful: Masse god bedring, og måtte dagene fly! Hvor langt er du på vei?

Denne veka e det full rulle med jobb mandag-fredag! På ettermiddagane e det turn, høstfest, ut å spise med jobben og en strikkemøtekveld! Til helga skal vi ha barnevakt så då skal vi på escaperoom, vennemiddag og standup show... og vips så va den veka gått! [emoji6]
Innholdsrik uke!:D Her blir det i tillegg diskotek og være hundevakt, møter på jobben og vaske litt i huset:rolleyes:

Back
Topp