Hva skal du føde i??

attpåklattnr2

Gift med forumet
For meg blir det nok den gode gamle blå sykehusskjorta.Bedre å ha på seg sine egne når alt er over.Når man får barnet på brystet etter fødselsen er jo en stor sjanse for at man får blod osv på seg å da er det like greit å ha sykehusklær på seg:)

Sist hadde jeg sykehusskjorte, og regner med jeg kommer til å bruke det nå også! Når fødselen er over og jeg har fått tatt en dusj, tar jeg på mine egne klær:)

Samme her. Håper bare ikke det skjer det samme som med første fødselen , hadde tapt litt for mye blod og blodtrykket falt veldig når jeg skulle dusje etter fødselen at plutselig så jeg falt i gulvet. Var bevisst men klarte bare å komme meg til senga med hjelp av sykepleier, neste dag klarte jeg nesten ikke å gå på do uten å føle meg svimmel og andpusten. Måtte få hjelp av samboer tilå dusje.

Jeg tenker det blir sykehusskjorte. Og det kommer jeg sikkert til å bo i utenom når jeg får besøk :)

Sykehusskjorte her å gitt :)

Den gode gamle blå ;)

Blir vel den sexy'e sykehusskjorten :) At de ikke kan piffen opp litt ;) hehe. blir godt å få på seg sine egne klær igjen etter en lang dusj tenker jeg ;)

Hadde faktisk tenkt å ha med egen fordi jeg denne gangen ville ha full kontroll- ingen overkjørelser som sist men halloi- den blir jo bare gørrete..Så blå skjorte her og:) Dessuten har jeg ikke tenkt å være i fødsel over 20 timer som sist..hehe..

Den Blåe Skjorta :-) Også har jeg kjøpt tynne søte bomullsokker, siden føttene mine trenger litt kamuflasje ;-)

Håper på at fødselen ikke er like rask som sist da, for jeg rakk så vidt å stikke nesa innom, så knakk jeg sammen av smerter, og ble båret opp i senga. Akkurat da var det siste jeg tenkte på at klærne mine ble fulle av blod og diverse væsker :P

Men skal kjøre hjemmefra med en gang jeg kjenner noe, for jeg kom jo inn med 7 cm åpning.

Jeg tenker det blir sykehusskjorte. Og det kommer jeg sikkert til å bo i utenom når jeg får besøk :)

Signerer denne jeg. Den blå skjorta er jo ikke så altfor dum da, syns jeg, selv om den ikke akkurat er lekker. Den er stor nok til å skjule flapsemagen man har rett etter fødsel, lett å kneppe opp både for å amme og ha hud-til-hud-kontakt med babyene, tynn nok så man ikke svetter, og dessuten kler jeg blått ;) hehe... Det enkle er ofte det beste :p

• Liker
Reactions: jc
Blir nok sykehusskjorte vil jeg tro :)

Back
Topp