Hva skal deres små ha på seg i selskapet etter kirken?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Tenkte å bytte på lillegutt når vi kommer til selskapet eller i kirken etter gudstjenesten og ta på han bunaden vi kjøpte til 17 mai. Har vært i flere dåpselskaper tidligere men husker ikke hva de små har hatt på seg :) Hva skal deres ha på seg? :)

Lillebror skal ha strikkaromperen som han hadde til 17.mai :)

Her tror jeg også det blir strikkaromper... Planen var den samme som på 17.mai, men lille vokser så fort at den var bare akkurat passe, og barnedåp ble litt seint så vi må nok strikke ny :) skal i bryllup en måned før så satser på å bruke samme kanskje :)

Her tror jeg også det blir strikkaromper... Planen var den samme som på 17.mai, men lille vokser så fort at den var bare akkurat passe, og barnedåp ble litt seint så vi må nok strikke ny :) skal i bryllup en måned før så satser på å bruke samme kanskje :)

Her drukna han i bunaden så krysser fingrene for at den passer til dåpen :)

Her blir det navnefest, så da kan jeg ikke bruke familiedåpskjolen synes jeg. Synd, for den er utrolig fin. Men det blir ikke før i september så den hadde vel ikke passa uansett.
Men tenker å kjøpe en fin festdrakt til henne, så har hun den på seg hele dagen :)

Vi skal ha navnefest og tror vesla skal ha på seg det samme som hun hadde 17. Mai. En hvit strikkekjole som mamma har strikket :-) lurer på om jeg evt skal kjøpe en søt sommerkjole å ha i bakhånd dersom det blir varmt:-)

Vi skal ha navnefest, og kjøper nok en kjole et par uker før. Vi har en kjole som søsteren brukte, men er i tvil om vi skal gjenbruke den.

Skal ha på samme dress som storebror brukte for to år siden i sin dåp:happy:. Fikk den av min søster som brukte den til sin sønn for 15 år siden:happy:

Her blir det en hvit body med sløyfe på som hab hadde 17 mai, så må vi på senteret og se etter en eller annen fin bukse han kan ha til :)

Bunaden han hadde til 17.mai :)

Back
Topp