Hva skal deres nyfødte sove i?

Bedsidecrib!! Festet den inntil senga med ekstra stropper så den ikke skal gli. La korthåret lammeskinnfell i senga slik at det ikke ble sprekk mellom:) vurderer babynest i bedsidecrib nå på nr 2 :)
 
Jeg brukte bedside crib til nr en og tenkte å gjøre det denne gangen også til babyen flytter på eget rom. Funket veldig bra sist. Bandt den fast i vår seng i tillegg til å ha på bremsene. Så slapp vi bekymre oss for at den skulle skli avgårde :)
 
Sprinkelseng :) Og opp i senga for amming og bli der til morgen :) Gjorde det slik sist, og satser på det igjen. Men tilpasset selvsagt hvis han/hun er veldig anderledes. . :)
 
Jeg vil ha babynest til dag-soving i sofaen :) Men satser på at baby sover i vognen ute på dagen. Frisk luft <3
Bøir nok noe slikt her og. Og flytte babynest til senga hennes/hans på natten. Da er det trygt, kjent og lunt :)
 
Drev og kikket på babynest i går. De finnes jo i ørten ulike fasonger og farger jo. Originalen er vel hvit. Men blir ikke det fort skittent? Ser også mange med søte blonder og sånn på sidene, men er det ikke fort at babyen får tak i de og river de i stykker?
Her syr søstra mi en nlyrral og enkel en. De er visst veldig greie å lage :)
 
Hvor lenge kan de sove i bedside crib fra chicco eller hva det heter! :p Hilsen hun med lite soverom.
 
Skal unne oss en babynest, har også sett på de bedside crib, men litt usikker enda.
 
Vugge og babynest først og så sprinkelseng når vugga er for liten :)
 
Vugge med babynest oppi den første tiden, ved siden av min side av sengen på soverommet. Når tiden er moden for å flytte over til sprinkelseng, flyttes mini inn på eget rom rett ved siden av vårt.

Detta meieriet har aldri startet, hatt 3 sjanser på seg så jeg gidder ikke ofre det en tanke nå :p Så her i huset trenger ingenting være ammevennlig, bare flaskevennlig :p
 
Tenker at lille humla skal sove i sprinkelseng på rommet vårt. Alternativt babynest i sengen vår.
 
Virker som mange er innstilt på babynest her :)
Vet dere hvor dere skal kjøpe disse? Evt. om dere vil ha mønster, ensfarget e.l. :)
 
Jeg har sett mange fine som lager på bestilling både på finn og fb, tror jeg må bestille snart. :D
 
Må jo prøve å se om jeg får det til ;)
Kan jo ikke love bort å lage noe fint, også klarer jeg bare å lage en vase av sytråd fylt med vatt :p
Hahaha! Nei det forstår jeg! Gleder meg til å se den du lager! :)
 
Orly - Tar sikkert litt tid å lage ja, om man vil ha på bestilling. :)

Mamsemoms - Du må vel vente med å bestille du og, til du vet KJØNNET??? Hahaha <3 :)

Jeg har bestilt:) vil ha nøytral uansett, og var ventetid til langt uti november:)
 
Back
Topp