Hva skal deres lille hete?

Froya88

Forumet er livet
Dere andre som prøver går sikkert som meg og tenker på/planlegger navn og slikt til den lille som forhåpentligvis en vakker dag kommer til verden..[;)]

Hva skal deres hete om det blir gutt/jente?[:)]

Hvis vi får en gutt,skal han hete Eirik. Oppkalt etter min mors gutt som døde få minutter etter fødselen,som idag ville vært storebroren min.
(Noe mamma fikk tårer i øynene av da jeg fortalte henne det,kjempeglad ble ho![;)])

Noe jentenavn er nærmest umulig,så det har vi enda ikke funnet.
..[;)]

ORIGINAL: chello

Hei Trine85!

Jeg er så "rar" at alle mine barn skal få navn som begynner på L siden jeg og min samboer har navn på L. Min sønn heter Lucas.

Barnet skal da hete:

Jente: Leah Sofie
Gutt... (dette er verre) Lasse... eller Noah... ehm? Noen som har forslag med L`en?

Ludvik, Leander, Lars

Gutt; Sebastian, Marius eller Nicklas

Jente; Emilie, Sarah eller Rikke

Endrer navn hele tiden jeg, vanskelig å bestemme seg, er jo så mange pene......

ORIGINAL: Sara73

ORIGINAL: chello

Hei Trine85!

Jeg er så "rar" at alle mine barn skal få navn som begynner på L siden jeg og min samboer har navn på L. Min sønn heter Lucas.

Barnet skal da hete:

Gutt... (dette er verre) Lasse... eller Noah... ehm? Noen som har forslag med L`en?

Ludvik, Leander, Lars

Lasse, Lars-Erik, Lennart

Hei Trine85!

Barnet skal da hete:

Hei chello!
Kjempefine navn,jo!![:)] Og skjønner godt at dere vil ha alle navnene på L. Samme har vi pratet om,men ble dette her med Eirik da.. Samboer ønsket det nesten mer enn meg at om vi fikk gutt,så måtte han oppkalles etter mammas. Søtt![;)]
Lasse hadde jeg også lyst på,men samboers bror heter det,så det blir litt teit.
Men er et nyyydelig navn iallfall![:)]

Kjempefine navn dere andre også![;)]

vi har bestemt disse navnene for 3 år siden hehe litt tidlig ....[:D]

jente:Angelica
Gutt:Samson

Chello: Liam synes eg er fint

gutt: jonas
jente: carmen... vet jeg får en liten jonas men syns carmen er så fint jente navn[;)]

Vi har bestemt oss for alexander, vet at det er en gutt[:D]

Blir nok Alexander her. Siden vi er 99 % sikker at det er en gutt

Jentenavn har vi ikke klart å finne ennå. men det står sterkt på Kateleen. Men er ikke helt sikkert det blir det. Utrolig mange fine jentenavn.

vis jg får ei jente,noen jeg er veldig sikker på att jeg kommer til å få så skal hu hete natalie..den første jenta mi heter susanne..
gutte navn er jeg litt usikker på syns sander er veldig fint da!!

Vi har jo allerede en liten Elias, men skulle det komme flere gutter med tiden, så har vi noen navn på lur: Patrick, Victor, Tobias,Nicolai, Isak, William

Hvis vi skulle få en jente en gang,så har vi foreløpig disse navnene å velge mellom: Emma,Viktoria,Amalie,Emilie, Aurora..

Har alltid villet oppkalle jenta mi etter oldemora mi som heter Emma.. Så kanskje det blir en Emma-Viktoria.. Vi får se[:)]

Mathias[:D][:D]

Om det blir jente tenker vi på: Linea, Oline, Pia, Tea, Leonore...osv

Om det blir gutt tenker vi på: Trym, Ludvik, Oliver, Theo...osv

Jeg synes navnevalg er vanskelig jeg..er ikke gravid enda, men vi har snakket masse om navn allerede.

Guttenavnet er klart: Eirik. Vi liker det navnet såååå godt.

Jentenavn er foreløpig: Maja

Jeg liker navn med to stavelser fordi det er lett å rope og klinger godt i munnen(litt rar jeg, men prøv å rope et navn som består av en stavelse...ikke lett)[;)]

Jeg liker navn med to stavelser fordi det er lett å rope og klinger godt i munnen(litt rar jeg, men prøv å rope et navn som består av en stavelse...ikke lett)

Helt enig,monicabebe!
Det er nesten et must at navnet har to stavelser! Blir så teit hvis ikke,mht det du skrev med å skulle rope på de,el.l.

Så jeg er veldig enig!!
Og det samme med navnevalget ditt; Eirik![:)]

Jeg har alltid vært fan av tostavelsesnavn...og så liker jeg de som er helt "vanlige". Jeg passer ikke til å ha et barn med et spesielt navn...synes mange av dem er fine, men passer bare ikke til det selv.

Eirik er et flott navn...og dere har i tillegg en veldig fin grunn til å kalle gutten for det. Koselig det dere gjør. Skjønner at moren din ble rørt over det!

M

Tusen takk![:)] Koselig å høre![;)]

Ja,jeg er helt enig med deg! Mange spesielle navn som er fine,men jeg/vi hadde heller ikke passet til å ha et barn som skulle hatt et slikt navn.[;)]

Back
Topp