• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

hva skal dere

*PoB*

Elsker forumet
på nytårsaften??

jeg vet ikke hva jeg vil. syntes det er litt tidlig og bare sende bort william til barnevakt men samtidig hadde det vært artig med en liten fest (ikke for mye alkehol da. par glass vin kanskje)[:)]

Vi innførte ny trdisjon det året Hannah ble født. Mannen lager viltstek til middag og vi ferier sammen hjemme bare oss. Synes det er ganske så koselig faktisk. Tror ikke jeg kommer til å drikke et glass vin til maten i år fordi jeg full ammer denne gang. Og synes det er ille å vende henne til flaske alt nå bare fordi jeg vil drikke et glass vin. Så mye savner jeg det faktisk ikke.

ORIGINAL: |ngebjørg

mamma skal ha han på nyttårsafta, så vi kan ta en liten fest
er greitt no når han er så liten, da skjønner han på en måte ikkje at eg er vekke..
når han blir større er det verre, derfor tar eg meg en liten fest nå i år [:D]

Det gjorde jeg og sist nyttårsaften[:)] veldig greit. Men i år ser jeg fram til en super feiring sammen med guttene mine![:D] 

er enig at det er dumt å venne dem til flaske bare for at jeg skal kose meg med pr glass vin. men det er også sant det ingebjørg sier, at dem er så små så kjønner ikke at det er nyttårsaften og at vi er borte.... vanskelig det der assa.. jeg vil liksom begge deler,....

rolig kveld med familien- ingen alkohol...

skal være med mine to prinsesser noe annet er helt uaktuelt[:D][:D][:D][:D]vi skal først spise hos mine svigerforeldre så skal vi være med min søster å de[:D][:D][:D]

Har overhode ingen planer! Funnet ut at det ikke går an å planlegge med en liten baby i hus anyway[8D][:D]

Men det blir nok en meget rolig nyttårsaften..skal ikke drikke ihvertfall..[:)]

Kunne ikke tenkt meg å feire nyttårsaften uten jenta mi jeg[&:]

Her blir det roligt hjemme med sambo og ungene med kalkun og mye god mat så får vi besøk av søsteren min å sambo hennes.

ORIGINAL: JuneOgSpiren

ORIGINAL: Franciska

Vi innførte ny trdisjon det året Hannah ble født. Mannen lager viltstek til middag og vi ferier sammen hjemme bare oss. Synes det er ganske så koselig faktisk. Tror ikke jeg kommer til å drikke et glass vin til maten i år fordi jeg full ammer denne gang. Og synes det er ille å vende henne til flaske alt nå bare fordi jeg vil drikke et glass vin. Så mye savner jeg det faktisk ikke.

Sign denne :bortsett fra viltsteken, vi pleier å ha pinnekjøtt eller kalkun nyttårsaften vi . Ett glass vin til maten tror jeg at jeg tillater meg, bare jeg ikke ammer rett etterpå [:)]

Sign. JuneOgSpiren, jeg! Skal bare ha en koselig og rolig nyttårsfeiring vi tre! [:)]

Vi har ikke lagt noe planer enda, men vi blir vel hjemme tenker jeg. Sambo skal ha barna den helgen. Så vi skal sikkert bare kose oss og slappe av..[:D][:D]

Back
Topp