Hva skal dere....

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
...ha av mat i dåpen/navndagen?

Vi lurte på å bestille koltbord, men så ble vi brått litt usikre alikevel pga det er jo kaldmat. Vi vil gjerne servere middag :P

Vi har ikke begynt å planlegge noe enda. Men med storesøster bestilte vi koldtbord og laget selv en hjortegryte i tillegg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det koltbord:-)

Jeg har lyst å lage tapas, men mannen er mest higen på koldtbord. Han vil lage det selv. Kan jo ha en varmrett til koldtbordet også :-) Ellers er jo middag helt innafor ;-)

Vi har bestilt koldtbord. Maten blir ca kl 12.30. Karbonader, roastbiff ol må da være god nok senlunsj skulle man tro :p

Her blir det hjortegryte og masse kaker;) Når pappa er jeger og mannen kokk slepp eg stå for arbeidet også;D

Vi skal ha koldtbord med noen varmretter til, tenker kyllinglår og en biffgryte. Så er det salat og ris til da finner alle noe de liker. :) Kakebord og kaffe til dessert :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tapas og noen vanlige koldtbord-retter :-) Vi har dåpen kl 11, så maten blir i 13-tida.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Betasuppe :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er ikke dåpen før 1430 og er vel 8-9 stk som skal døpes. Regner da med at klokka fort blir 5. Så har leid inn kokk men ikke bestemt oss for meny enda, tenkt på tapas, men også middag type 3-retters.. Med kakebord til slutt.

Her er ikke dåpen før 1430 og er vel 8-9 stk som skal døpes. Regner da med at klokka fort blir 5. Så har leid inn kokk men ikke bestemt oss for meny enda, tenkt på tapas, men også middag type 3-retters.. Med kakebord til slutt.
Åh det hørtes skikkelig deilig ut!
Kos dere masse på den store dagen:)

Vi skal ha koldtbord i barndåpen, pluss at jeg lager ostepiroger ved siden av :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Syns det er så dyrt!!! :O Regna på det, å bestille koldtbord kommer på godt over 7000,- !! Blir rar av det her -.-

Syns det er så dyrt!!! :O Regna på det, å bestille koldtbord kommer på godt over 7000,- !! Blir rar av det her -.-

Så sant man ikke finner noen som driver privat det catering, så blir det dyrt ;) Vi har funnet ei som driver privat, og vi betaler 4650kr for koldtbord te 30 personer :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her er jeg og mannen litt uenige om laget. Men han har bestemt at vi kliner til. Her blir cateringregningen på 18.700,- for våre 50 gjester. Helt sykt og i tillegg står vi for kakene selv :o

Men latskapen lenge leve :p

Back
Topp