hva skal dere...........

x1xTwGirly88

Gift med forumet
i finværet i dag da jenter????

vi skal på besøk til pappa i dag, han har bursdag[:)] tenkte vi skulle kjøpe en vin eller whisky eller noe til han.. noen som har noe tips til vin eller noe som er god, men ikkje så dyr?? han e kokk skjønner dere, så han sitter sikkert pris på en god vin eller noe[:)]

Akkurat nå sitter jeg å venter på pappan til Elias som skulle vært her for en time siden[:'(]
Hadde tenkt at han skulle ta Elias med seg en liten trilletur i det fine været siden han er litt tett i nesen og jeg er dårlig..

Og senere i dag skal vi en tur å besøke min lillesøster som har bursdag i dag[:D]

Har ingen tips til gave!

gjøre bittelitt husarbeid, prøve å gå en tur, ta sol. hmmm... det er planen foreløpig. Så får vi se om bekkenet er samarbeidsvillig i dag...

ORIGINAL: *~Tammis~*

Hvis du velger rødvin så ta en uten så mye garvesyre [;)]

Nei, skal vel være ute i dag.. Får se om vi finner på noe. Ikke lett med ei vill 2 åring og en baby som skal ha mat hete tiden

kan du heller si ett navn på en vin eller noe??[:D] eg har virkelig ikkje peiling på vin og sånt!!![:D]

nei det er ikkje så lett å være ute med de når de er så små nei!!![&:] men kan no finne på masse gøy fordet, eller??[:)]

til nå så har jeg rydda huset og satt på vaskemaskin.... skal gi lillegutt mat nå,også skal vi ut en tur når mora mi kommer med understellet til vogna[:)] så må jeg vel sette på en vaskemaskin til[:'(] prøve å få vaska ALT jeg har av klær å duker å sånn før vi skal flytte[:)]

jeg har ikke peiling på vin så der kan ikke jeg hjelpe deg[:)] drikker bare blue angel og black tower jeg av vin.. også riesling eller åssen det skrives...[:)] veeeeldig gode hvitviner[:)]

Vaske bil[:D]

ORIGINAL: Mille84

Vaske bil[:D]

ooooh, gøy[:D] stå i undertøyet då eller?? hehe[:D] siden det er blitt sommer nå??[8|][:D] (sett for mye på film eg[:D]) 

har ikke så mye planer idag!!

men vi skal på ikea senere idag,skal kjøpe tv benk!!

har gjort om i stua i helgen!

har ikke så lagt så mye planer for dagen, skal ut en tur i sola, og så skal vi på butikken og kjøpe oss is.[:)]

Er mange viner som ikke er så dyre,men vist han er kokk vet han vel hva han vil ha og liker sikkert litt dyre viner?

Nå skal vi ut på tur og kanskje på butikken,så senere skal vi opp til mamma og spise kyllingsalat på altanen[:)]

sovet leeenge i dag så nå skal jeg kle meg,og gå til byn,deilig med så fint vææær[:D][:D][:D]
sku jo gjordt husarbeid,men mannen har fri i dag så i kveld kan vi gjøre det sammen har vaska og dilla hele helgen uten att det ser noe bedre ut[&:][:)] menmen,sånn er det med 2 små[:D]

Back
Topp